آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف آبادی»:

اجازه نمی‌دهیم سرنوشت کشورمان همانند سوریه، عراق و افغانستان شود

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی، پشتیبانی از ولایت فقیه را عاملی به منظور خنثی انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمنان دانست و گفت: انقلاب اسلامی ما ارزان به دست نیامده و برای آن خون چندین هزار شهید ریخته شده است، ما اجازه نمی‌دهیم سرنوشت کشورمان همانند سوریه، عراق و افغانستان شود.
کد خبر: ۲۷۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ - 03January 2018

انقلاب اسلامی ما ارزان به دست نیامده است/ پشتیبانی از ولایت فقیه آتش فتنه‌های دشمنان را خاموش می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، امروز (چهارشنبه) در اجتماع خودجوش مردم مؤمن و انقلابی اراک، با اشاره به عدم واهمه ایران از تهدیدهای آمریکا و دیگر دشمنان نظام انقلاب اسلامی، اظهار داشت: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی همواره آمریکای جنایت‌کار، به عنوان مهم‌ترین دشمن ما به شمار می‌آمده که برای ضربه زدن به بدنه نظام اسلامی از هر ابزاری بهره گرفته است.

وی افزود: تمامی دشمنان بدانند که ملت ایران از تهدیدهای آمریکا و دیگر متحدانش در خاورمیانه هیچ واهمه‌ای نداشته و به هیچ یک از آن‌ها اجازه دست‌درازی به کیان خود را نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ما اجازه نمی‌دهیم سرنوشت کشورمان همانند سوریه، عراق و افغانستان شود.

وی ادامه داد: پشتیبانی ملت از انقلاب و ولایت فقیه، تاکنون توانسته تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف با تکیه بر نیرو و توان داخلی، گفت:  در زمان جنگ تحمیلی، رزمندگان اسلام حتی از داشتن یک آر.پی.جی هم محروم بودند، ولی امروز با برخورداری از موشک‌های با برد سه هزار کیلومتر در زمره پنج کشور موشکی دنیا قرار داریم و دشمن نمی‌تواند هیچ‌یک از این موفقیت‌ها را ببیند.

وی ادامه داد: این انقلاب به ثمره خون هزاران شهید و جانفشانی جانبازان و آزادگان بسیاری شکل گرفته که ما هرگز اجازه نمی‌دهیم دشمن به اهداف و مقاصد شوم خود برسد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: ترور 17 هزار نفر از شخصیت‌های اول انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی برای کودتا‌های نوژه و طبس، ایجاد ناامنی در نقاط مختلف ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب، حمایت صدام در جنگ تحمیلی، حمایت گروهک منافقین در جریان عملیات مرصاد، تحریم‌های مختلف اقتصادی، برنامه‌ریزی برای تفرقه‌افکنی و ایجاد فتنه‌های مختلف از مهم‌ترین جنایت‌های آمریکا در ایران اسلامی است که همواره از خاطره این ملت پاک نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها