امام جمعه نوشهر:

تغییر سیاست دشمنان انقلاب در اغتشاشات اخیر کاملا مشهود است

امام جمعه نوشهر گفت: دشمنان انقلاب در اغتشاشات اخیر سیاست خود را عوض کردند و در شهرهای کوچک آشوب به‌پا کردند اما در شهرهای کوچک اتحاد و همدلی بیشتر است.
کد خبر: ۲۷۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ - 03January 2018

تغییر سیاست دشمنان انقلاب در اغتشاشات اخیر کاملا مشهود استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «محمود مشایخ» امام جمعه نوشهر با حضور در راهپیمایی که امروز (چهارشنبه) علیه اقدامات اخیر فتنه‌گران در این شهر برگزار شد، طی سخنانی با بیان نقش مردم در حوادث انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از روز نخست به دست توانای مردم همیشه در صحنه و با رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفته است.

وی با تأکید بر این‌که دشمنان همیشه به دنبال اختلاف و تفرقه‌افکنی بین مردم و مسئولان کشور بودند، افزود: در ۴۰ سال گذشته دشمن قائله‌ها و فتنه‌های بسیاری در کشور به پا کرد، اما این مردم بودند که به تمامی این فتنه‌ها خاتمه دادند.

امام جمعه نوشهر با اشاره به این‌که آشوب‌های دشمنان انقلاب با رمز‌های مختلفی همراه بود، در سال ۷۸ رمز آشوب «روزنامه سلام» بود که آشوب‌ها از ۱۸ تا ۲۳ تیر ادامه داشت و باز هم مردم بودند که به این قائله خاتمه دادند، تصریح کرئ: دشمنان اسلام نمی‌دانند که نگاه مردم ایران به ولایت فقیه، نگاهی اعتقادی است و ولی فقیه را جانشین امام زمان (عج) می‌دانند و این قائله‌ها در اعتقادات مردم تاثیری ندارد و مردم ایران همواره در صحنه هستند.

وی با تأکید بر این‌که در سال ۸۸ نیز «تقلب» رمز آشوب بود، که در آن سال تقلب بهانه بود و در واقع دشمنان اصل نظام را هدف قرار دادند و رمز این اغتشاشات اخیر نیز مسائل اقتصادی است، بیان کرد: اعتراض و نقد دلسوزانه باید در چارچوب قانون باشد و مسئولان نیز باید به این اعتراض‌ها گوش دهند و آن‌ها را برطرف کنند.

حجت‌الاسلام مشایخ با بیان این‌که کسانی که در اغتشاشات اخیر مساجد و حسینیه‌ها را آتش زدند، اسلحه به روی مردم کشیدند و پرچم ایران را آتش زدند، ایرانی نیستند، زیرا یک ایرانی اگر مسلمان هم نباشد به پرچم، استقلال و عزت ایران احترام می‌گذارد، گفت: دشمنان انقلاب در اغتشاشات اخیر سیاست خود را عوض کردند و در شهر‌های کوچک آشوب به‌پا کردند، اما در شهر‌های کوچک اتحاد و همدلی بیشتر است و عده‌ای هم که در این چند روز در این شهر‌ها و حتی نوشهر اغتشاش کردند از مردم آن شهر نبودند.

وی وظیفه اصلی ملت ایران در برابر این اغتشاشات را اتحاد و همدلی در کشور برشمرد و اظهار کرد: اگر در کشور اغتشاش شود همین امکاناتی که اکنون در داخل کشور داریم را نیز از دست می‌دهیم.

امام جمعه نوشهر با بیان این‌که پیام بزرگ این راهپیمایی محکوم‌کردن اغتشاش و مطرود دانستن اغتشاش‌گران است، گفت: در این راهپیمایی به مسئولان نیز ثابت شد که با این پشتوانه مردمی و مدیریت جهادی باید مشکلات و خواسته‌های مردم را حل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار