با حضور پرشور مردم صورت گرفت؛

خروش مردم «پارس آباد» در محکومیت اقدامات اخیر اغتشاش‌گران

مردم ولایت‌مدار، انقلابی و همیشه در صحنه شهر «پارس آباد» در اعتراض به ساختار‌شکنی و تخریب اموال عمومی توسط عده‌ای اغتشاش‌گر، امروز (چهارشنبه) دست به راهپیمایی زدند.
کد خبر: ۲۷۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ - 03January 2018

خروش مردم پارس آباد در محکومیت اقدامات اخیر اغتشاشگرانبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، مردم شهر «پارس آباد» امروز (چهارشنبه) همگام با مسئولان شهرستان اعم از امام جمعه و فرماندار در اعتراض به ساختار شکنی، آتش زدن پرچم مقدس ایران اسلامی و تخریب اموال عمومی توسط عده‌ای اغتشاش‌گر دست به راهپیمایی زده و این اقدامات را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که جمع کثیری از مردم شهرستان از روستاییان گرفته تا بخش‌های تابعه و خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند، شعارهایی مانند «مرگ بر فتنه‌گر»،  »ما ملتی هوشیاریم از فتنه‌گر بیزاریم»، «حسین حسین شعار ماست ولایت افتخار ماست» و همچنین «مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند.   

امام جمعه پارس آباد در این راهپیمایی با تأکید بر این‌که باید در دفاع از ولایت فقیه استوار و محکم بود، تصریح کرد: بار دیگر مشخص شد که اغتشاش‌گران و آشوب‌گران ماهیتی دین‌ستیزانه و ضدانقلابی دارند و اصل عقاید اسلامی و عمود ولایت را هدف قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام «سید سعید رشادی» با بیان این‌که آشوب‌گران مورد حمایت آمریکا، اسرائیل، منافقان و سلطنت‌طلبان هستند، بیان کرد: بعد از این حرمت‌شکنی و تخریب اموال عمومی توسط عده‌ای آشوب‌گر، مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی به خیابان‌ها آمده و با محکوم کردن این اقدام، بار دیگر با رهبری و ولایت تجدید عهد کردند.

وی با اعلام این که این اغتشاشات حرکت دشمن پسندانه‌ای است، افزود: قطعاً این اغتشاشات هیچ زمانی از ناحیه مردم صورت نمی‌گیرد و امروز مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه پارس آباد در کنار سایر شهرهای کشور، ثابت کردند با بصیرت و زمان‌شناسی مثال‌زدنی و حضور‌ی پرشور خود پاسخ قاطعی به فرصت‌طلبان و  اغتشاش‌گران می‌دهند.

خاطرنشان می‌شود، این راهپیمایی ابتدا از میدان سپاه آغاز شد و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با گذشتن از میدان امام حسین (ع) در چهارراه امام خمینی (ره) پارس آباد تجمع کردند و قرائت قطعنامه نیز بخشی از این راهپیمایی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار