سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

علیه فتنه‌ اخیر اسناد و مدارک داریم/ می‌دانیم چه کسانی در فتنه دست داشته‌اند

«سید حسین نقوی حسینی» با بیان این‌که کسانی که در شرایط امروز القا می‌کنند مردم «سوریه» و «عراق» به ما چه ربطی دارند، باید مطالعه بیشتری کنند، گفت: این فتنه هم با حضور ملت جمع شد؛ اطلاع، اسناد و مدارکی داریم و آدم‌های آن را می‌شناسیم که چه کسانی بودند و چه کردند و طراحی و برنامه آن‌ها چه بود.
کد خبر: ۲۷۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ - 07January 2018

کسانی که می‌گویند «سوریه» و «عراق» به ما چه ربطی دارد بیشتر مطالعه کنندبه گزارش دفاع پرس از تهران، یادواره شهدای تیم فوتبال «شهید مهاجر» به مناسبت سی و سومین سالگرد شهادت «حسن خراسانی»، «موسی مقاری» و «علی ناسوتی» از اعضای این تیم فوتبال با عنوان «سه رفیق» شب گذشته (شنبه) همزمان با شب پنجاهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان «غلامرضا تختی» با حضور حجت‌الاسلام «روح‌الله باقری» امام جمعه پیشوا، «سید حسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان ورامین در مسجد جامع امام خمینی (ره) «پیشوا» برگزار شد.

سیدحسین نقوی‌حسینی در این یادواره طی سخنانی، با اشاره به آشوب‌ها و فتنه اخیر در کشور، اظهار داشت: این فتنه هم با حضور ملت جمع شد؛ اطلاع، اسناد و مدارکی داریم و آدم‌های آن را می‌شناسیم که چه کسانی بودند و چه کردند و طراحی و برنامه آن‌ها چه بود.

وی افزود: یاد شهدایی که سال 88 مقابل فتنه آمریکایی - صهیونیستی ایستادند و شهدایی که همین روزها مقابل مثلت شوم آمریکا، عربستان‌سعودی و صهیونیست‌ها ایستادند را گرامی می‌داریم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس کفت: کسانی که در شرایط امروز القا می‌کنند مردم سوریه و عراق به ما چه ربطی دارند، در حالی‌ که می‌دانند اگر ایران خاکریزش را در سوریه و مقابل دشمن خون‌خوار نمی‌زد و آن‌جا در مقابل دشمن نمی‌ایستاد، امروز داعش در خاک ایران حضور داشت، باید مطالعه بیشتری کنند.

وی افزود: اگر در سوریه جلوی داعش را نمی‌گرفتیم، داعش امروز در کوچه و پس‌کوچه‌های تهران، ورامین، پیشوا و قرچک دنبال زن و بچه‌های مردم می‌کرد، آیا این را نمی‌دانید؟ شما که می‌دانید پس چرا به مردم این‌گونه القا می‌کنید؟

نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک با بیان این‌که عزت این مملکت به‌وضوح در خارج از کشور دیده می‌شود، گفت: در مذاکرات آن‌قدر به ما به‌عنوان آدم‌های بزرگ و ملت بزرگ نگاه می‌کنند که باید قدر این عزت را بدانیم.

وی با تأکید بر این‌که ما رهبری خردمند، باهوش و با اتکال به خداوند داریم، افزود: یکی از سفرای کشورهای اروپایی می‌گفت هر هیأتی می‌خواهد به ایران بیاید، می‌گوید باید ما را به دیدن رهبرتان ببرید؛ یعنی شرط می‌کنند وگرنه نمی‌آیند؛ رهبری این‌قدر برایشان عزت دارد و بزرگ است.

نقوی‌حسینی با بیان این‌که شهدا مقابل فتنه‌های استکبار ایستادند و جان دادند، اظهار داشت: شهدا در فتنه‌های گروه‌های تروریستی به‌ویژه منافقین که 17 هزار نفر را در کشور ما ترور کردند، فتنه جنگ تحمیلی که چند صد هزار نفر در آن به شهادت رسیدند و فتنه‌های بعدی همواره ایستادگی کردند و جان دادند.

وی افزود: شهدای هسته‌ای عزت آفریدند و شهدای مدافع حرم برای عزت، استقلال و عظمت ملت ما، به خاک کشور دیگری رفتند و مقابل دشمن ایستادند و غریبانه برای امنیت و عزت ملت ما جان دادند.

همچنین در ادامه این مراسم، «ابراهیم عابدی» عضو شورای اسلامی شهر پیشوا و مدیر تیم فوتبال «فتح» پیشوا نیز با ذکر خاطراتی شهدای تیم فوتبال «شهید مهاجر» پیشوا، اظهار داشت: از این پس تیم فوتبال «فتح»، با نام شهید مهاجر در رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

عابدی افزود: این به معنای احیای مجدد تیم فوتبال شهید مهاجر است و همین جا از تمام بزرگان و پیشکسوتان این تیم درخواست می‌کنم که ما را تنها نگذاشته و با حمایت‌های خود منش قریب 15 شهید این تیم و جانبازان پرشمارش را زنده نگه دارند.

خاطرنشان می‌شود، تیم فوتبال «شهید مهاجر» 15 سال پیش در پی برخی از اختلاف سلیقه‌ها و عدم استطاعت مالی منحل شد که شهیدان «حسن مهاجریان»، «ناصر مهاجریان»، «عباس مهاجریان»، «حسین مهاجریان»، «حسن نادی»، «علی اصغر ده آفرین»، «محمود بختیاری»، «احمد بختیاری»، «محمد انصاری»، «علی جعفری»، «علی ناسوتی»، «حسن خراسانی»، «موسی مقاری» و «حمیدرضا پیله‌کن» از اعضای این تیم فوتبال بودند.

چاپ تصاویر شهدا، اجرای دعای توسل و کمیل، حضور در نمازهای جمعه تهران و ورامین و... از جمله برنامه‌های فرهنگی این تیم بود که در کنار فعالیت های ورزشی، آن را زبانزد خاص و عام در دوران خود نموده بود و تقدیم بالغ بر سیزده شهید و تعداد زیادی جانباز از افتخارات این تیم ورزشی است.

انتهاس پیام/113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار