همزمان با دهه بصیرت؛

طرح المان شهید «آیت‌الله سعیدی» در حرم حضرت معصومه (س) رونمایی شد

طرح المان شهید آیت‌الله «سید محمدرضا سعیدی» طی مراسمی با حضور اعضای ستاد نخستین کنگره یک هزار شهید روحانی استان قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) رونمایی شد.
کد خبر: ۲۷۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ - 09January 2018

طرح المان شهید «آیت‌الله سعیدی» در حرم حضرت معصومه (س) رونمایی شدبه گزارش دفاع پرس از قم، در مراسمی طرح المان آیت‌الله «سید محمدرضا سعیدی» نخستین مجتهد شهید انقلاب، با حضور حجت‌الاسلام «سیدحسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) و رئیس ستاد کنگره شهدای روحانی قم و «سید مرتضی سقائیان‌نژاد» شهردار قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم، «سید محمد موسوی‌منش» مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم ضمن گرامیداشت سالروز قیام خونین مردم قم علیه رژیم شاهنشاهی در ۱۹ دی‌ماه سال ۱۳۵۶ اظهار داشت: این سازمان برای تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت‌های مطلوبی را دنبال کرده و مهم‌ترین این فعالیت‌ها نصب استفاده از پیام‌ها و تصاویر شهدا در نقاط مختلف شهر مقدس قم و از جمله طرح المان شهید «آیت الله سعیدی» است.

وی افزود: بخش قابل‌ توجهی از فضا‌های تبلیغاتی شهر مقدس قم به کنگره یک هزار شهید روحانی استان قم اختصاص داده‌ شده و از ظرفیت‌های مختلف سازمان برای این کنگره استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام «سیدمحمد سعیدی» تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت (س) نیز با تأکید بر اینکه نماد‌ها باید الگوی معنا‌های مشخص باشند، ادامه داد: هر کدام از نماد‌ها ظرفی است که در این ظرف افراد با فرهنگ، اصالت و خاطرات آشنا می‌شوند و رشد می‌کنند، در انقلاب اسلامی نیز شهدای بسیاری داریم که یکی از آن‌ها آیت‌الله «سید محمدرضا سعیدی» است.

وی با اشاره به اینکه خوف نداشتن در ایستادگی مقابل استکبار و متجاوزان به حریم شیعه و اسلام یکی از ویژگی‌های برجسته شهید آیت‌الله سعیدی بود، گفت: این شخصیت شاگرد امام خمینی (ع) بود و در جریان‌های مختلف مقابل خواسته‌های دشمنان ایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها