وصیت نامه شهید مسعود عظیمی/ خداوند حافظ انقلاب اسلامی است

شهید عظیمی در وصیت نامه خود آورده است: «این انقلاب به دست خداوند حفظ می‌شود. اگر ما در نهضت این انقلاب شرکت کردیم و خود را به کاروان آن رسانیدیم رستگار می‌شویم، وگرنه خداوند به داد ما برسد.»
کد خبر: ۲۷۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ - 11January 2018

وصیت نامه شهید مسعود عظیمی/ با لباس‌های زننده‌ی غربی و اروپایی خون شهیدان را زیر پا نگذارندبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «مسعود عظیمی» سال ۱۳۴۹ در کازرون چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام چهار دی ۱۳۶۵ طی عملیات کربلای ۴ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان، و به نام خداوند بخشنده و مهربان، خدایی که به ما امامانی مانند حضرت علی (ع) و امام حسن (ع) و امام حسین (ع) عطا فرمود، که راه و رسم مردانگی و زندگی و آزادگی را به ما یاد دادند.‌

ای کسانی که در دنیا و آخرت در خسران و ضرر به سر می‌برید، از حسین بیاموزید. بعضی‌ها در مراسم امام حسین (ع) شرکت نموده و عزاداری می‌کنند، اما نمی‌دانند او برای چه کشته شد و از خانواده خود دست کشید و حاضر شد که آن‌ها به اسارت بروند، ولی زیر بار ذلت نرفت. پس چرا بعضی از شما گوش به حرف این امام عزیز نائب امام زمان (عج) نمی‌کنید. چرا باید دشمنان ما در ظلمشان پافشاری کنند، ولی ما با این که این معصومین را داریم که راه و روش زندگی و رستگاری را به ما نشان می‌دهند گوش فرا نمی‌دهیم، کمی به فکر بیاییم و به سخنان گوهربار امام و رهبر وقت خویش گوش کنیم. خودتان می‌بینید که دیگر کشور‌ها با اینکه چند سالی است می‌جنگند باز هم پیروز نشده‌اند، مثلا فیلیپین، عراق یا بعضی از کشور‌ها مانند فلسطین که رهبر دارند، ولی بعد از چند سال خود آن رهبر را می‌خرند و نهضت آنان را از بین می‌برند.

مبادا مانند اهل کوفه باشیم که امام حسین را دعوت کردند و او و یارانش را به شهادت رساندند و بقیه را به اسارت بردند. چرا این عمر کم ما که نصف آن را در خواب و نصف آن را که بیدار هستیم به بطالت و بیهودگی می‌گذرانیم، حال این عمر کم را چرا اینقدر دوست داریم، بیایید اینجا ببینید چه بچه‌هایی هستند، موقع عملیات مانند شب عروسی آن‌ها است. چرا بعضی این جور از جان خود می‌گذرند و برخی می‌ترسند، سربازی هم بیایند. در راهی که قدم می‌گذارید شناخت داشته باشید، و در آنچه رضای خداوند است پابرجا باشید. آداب و روش امامان را پیشه کنید و به فرزندان خود آگاهی بدهید تا با لباس‌های زننده‌ی غربی و اروپایی خون شهیدان را زیر پا نگذارند. وقتی جوانان ما به فکر جنگ نباشند چه کسی می‌خواهد جلوی دشمن را بگیرد؟ بیایید درباره‌ی کارهایمان کمی فکر کنیم همین غربی‌ها و یا شرقی‌ها وقتی بر ما چیره شوند به هیچ‌کس رحم نمی‌کنند، حتی آن‌هایی که به طریقی راه نفوذ آن‌ها را به وجود آورده‌اند. اگر این انقلاب نابود شود امید همه‌ی مظلومین از بین می‌رود و دیگر تا چند سال اسمی از اسلام به میان نمی‌آید.

تو‌ ای خواهر مگر این دین عزیز خودمان چه کم دارد که از این غرب و شرق بی دین تقلید می‌کنید. شما از الگو‌هایی مانند حضرت زهرا و زینب (س) راه و روش زندگی را یاد بگیرید، مگر حجاب باعث وقار یک زن نمی‌شود؟ مگر باحیا بودن جلوی فساد را نمی‌گیرد؟ زنی که با آداب حضرت زینب و زهرا (س) آشنا باشد، جامعه‌ای را به وجود می‌آورد که از همه نظر نمونه می‌شوند. از شما می‌خواهم که این انقلاب را به هر طریقی که می‌توانید حفظ کنید، هرچند این انقلاب به دست خداوند حفظ می‌شود. اگر ما در نهضت این انقلاب شرکت کردیم و خود را به کاروان آن رسانیدیم رستگار می‌شویم، وگرنه خداوند به داد ما برسد.

از تمام دوستان و آشنایان تقاضای بخشش نموده و می‌خواهم که نگذارید سلاح من و دیگر شهدا به زمین افتد.

مخصوص خانواده‌ی عزیزم، از پدر و مادر پیر و با صبرم می‌خواهم که با اینکه خیلی ناراحتتان کرده‌ام مرا ببخشید و امیدوارم خداوند پاداش خوبی‌هایتان را در آن دنیا بدهد.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

مسعود عظیمی»

انتهای پیام/ ۱۸۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار