وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

دستگیری تعداد دیگری از تروریست‌های فعال در آشوب‌های اخیر/ دستگیری عامل فروش ۱۴۷ چاشنی انفجاری و ۴۰ عدد مواد منفجره

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در چند روز گذشته موفق شدند تعداد دیگری از عناصر تروریستی و ضد انقلاب را که نقش بسزایی در به آشوب کشیدن اعتراضات مردمی داشتند، شناسایی و دستگیر کنند.
کد خبر: ۲۷۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ - 10January 2018
دستگیری تعداد دیگری از تروریست‌های فعال در آشوب‌های اخیر/ دستگیری عامل فروش ۱۴۷ چاشنی انفجاری و ۴۰ عدد مواد منفجرهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، بر اساس اطلاعیه وزارت اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند با رصد اطلاعاتی و بهره گیری از گزارشات مردمی، برخی عوامل آشوب، اغتشاش، قتل و ضرب و شتم مردم و ماموران ناجا با سلاح سرد و گرم، تخریب و سرقت اموال عمومی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه را دستگیر کنند که در ادامه به برخی از این اقدامات اشاره شده است:

شناسایی و انهدام تیم تروریستی در سردشت که با هدف اقدامات تروریستی از مرز‌های غربی وارد کشور شده بود و از آنان ۳ قبضه سلاح کلاشینکف و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی کشف و ضبط شد.

دستگیری متهم م ـ ق، عامل فروش ۱۴۷ چاشنی انفجاری و ۴۰ عدد مواد منفجره در ورامین.

بازداشت متهم ح ـ الف. از عناصر فعال ضد انقلاب که در فضای سایبری به آموزش ساخت مواد منفجره و هدایت اقدامات ضد امنیتی اقدام می‌کرد.

شناسایی خانه تیمی و دستگیری ۳ نفر از مرتبطان یکی از گروه‌های ضد انقلاب مستقر در اروپا که مشغول ساخت مواد انفجاری از جمله کوکتل مولوتف بودند.

بازداشت شرور سابقه دار ح ـ م. از عوامل اصلی اغتشاش و مسئول تهیه و توزیع انواع سلاح سرد، اسپری فلفل و دیگر ادوات تخریبی برای اغتشاشگران که نقش بسزایی در خشن کردن فضای اعتراضی داشت.

دستگیری شماری از تهییج و تحریک کنندگان مردم برای حضور در اغتشاشات در فضای مجازی در برخی استان ها.

دستگیری ارسال کنندگان تصاویر آشوب و اغتشاش به رسانه‌های ضد انقلاب خارج نشین از طریق فضای مجازی.

بازداشت تعدادی از آسیب زنندگان به مراکز مذهبی، اموال عمومی و شخصی.

دستگیری هسته عملیاتی آشوبگران شهرستان ایذه و بازداشت متهم م. – ص. که قصد به آتش کشاندن منزل یکی از مسئولان این شهرستان را داشت. در بازرسی از منزل این فرد، مقادیری اسلحه و لوازم ساخت مواد منفجره کشف و ضبط شده است.

شناسایی و بازداشت ۳ نفر در استان فارس و کشف و ضبط مقادیر زیادی تجهیزات ساخت کوکتل مولوتف و بیانیه‌های شدید اللحن و افراطی خطاب به اقوام مختلف برای انجام اقدامات مسلحانه علیه نظام از آنان.

وزارت اطلاعات در راستای تحقق شعار اطلاعات ۸۰ میلیونی، از مردم فهیم و انقلابی می‌خواهد در صورت شناسایی عناصر ضد انقلاب و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را از طریق ستاد خبری به شماره تلفن ۱۱۳ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ۲۳۱
نظر شما
پربیننده ها