خجسته در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حمایت ایران از مردم فلسطین سیاستی تغییرناپذیر است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد پیروزی‌های گسترده جهان اسلام مقابل رژیم صهیونیستی خواهیم بود.
کد خبر: ۲۷۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۲ - 11January 2018

/«امیر خجسته» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر بمباران بخش‌هایی از سوریه اظهار داشت: زمانی‌که آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود به فکر ایجاد گروه تروریستی برای اسلام‌هراسی و از بین بردن امنیت در خاورمیانه و تجزیه کشورهای اسلامی بودند، هیچ‌وقت گمان نمی‌کردند که روزی با شکست مواجه شوند. آن‌ها داعش را تشکیل دادند و حمایت‌های مالی و نظامی بسیاری را معطوف این گروه افراطی کردند؛ اما خون‌های ریخته شده هزاران انسان بی‌گناه در عراق و سوریه گریبان این جریان افراطی خطرناک را گرفت و با شکست داعش حامیان این گروه به هیچ‌کدام از خواسته‌هاشان نرسیدند.

این نماینده خانه ملت پروژه استقلال اقلیم کردستان، بحران سیاسی در لبنان و به‌رسمیت شناختن «قدس شریف» به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را از جمله اقدامات انتقام‌جویانه غربی‌ها علیه جهان اسلام عنوان کرد و افزود: آمریکا و صهیونیست‌ها در تمام نقشه‌های خود وا مانده‌اند، به همین دلیل رژیم اشغالگر مستقیم وارد عمل شده و با بمباران بخشی از اراضی سوریه درصدد جبران شکست‌های خود و انتقام از جبهه مقاومت است.

وی حمایت ایران از محور مقاومت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را سیاستی تغییرناپذیر دانست و تصریح کرد: در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد پیروزی‌های گسترده جهان اسلام مقابل رژیم صهیونیستی خواهیم بود؛ چراکه دشمنان هر روز بیشتر از قبل به زوال و نابودی نزدیک می‌شوند.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: کشورمان با تلاش و هوشیاری می‌بایست در عرصه جنگ اقتصادی نیز به پیروزی دست یابد، تا تهدیدات دشمنان در این عرصه بی اثر شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار