منتظری:

آزادی تعدادی از بازداشت‌شدگان آشوب‌های اخیر

دادستان کل کشور با اشاره بازداشتی‌های حوادث اخیر گفت: کسانی که نقش مهمی در تخریب نداشتند، آزاد شدند و تعداد اندکی از آن‌ها باقی مانده‌اند.
کد خبر: ۲۷۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ - 11January 2018

فرقی بین دانشجو و غیر دانشجو نیست / خبر خودکشی در زندان دزفول جعلی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور در حاشیه حضور در مراسم اولین سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و در جمع خبرنگاران با اشاره بازداشتی‌های حوادث اخیر اظهار داشت: کسانی که نقش مهمی در تخریب نداشتند آزاد شدند و تعداد اندکی از آن‌ها باقی مانده‌اند و فرقی بین دانشجو و غیر دانشجو نیست؛ ملاک بازداشت‌شدگان، عمل آنهاست.

دادستان کل کشور درباره خودکشی یک فرد در زندان اوین، گفت: این فرد معتاد بوده و خودکشی کرده است و فیلم آن هم موجود است؛ در عین حال در حال ادامه تحقیق هستیم.

منتظری درباره فردی که در زندان اراک بوده و گفته شده او هم خودکشی کرده است، بیان داشت: فرد اراکی در زندان نیروی انتظامی بوده است. پزشکی قانونی در حال تحقیقات است و بنا بر گزارش‌ها او هم خودکشی کرده است.

وی همچنین خبر خودکشی یک فرد دیگر در زندان دزفول را جعلی بیان کرد.

دادستان کل کشور بیان داشت: در حوادث اخیر بسیاری از کسانی که فریب خورده اند و تحت تاثیر جو قرار گرفته اند، آزاد شده‌اند و بقیه هم آزاد می‌شوند.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها