حجت‌الاسلام «مهدی مظاهری» چهره ماندگار تبلیغات اصفهان درگذشت

حجت‌الاسلام «مهدی مظاهری» که عنوان «چهره ماندگار» تبلیغات اصفهان را به خود اختصاص داده بود، پس از تحمل سال‌ها درد و رنج بیماری دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۲۷۳۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳ - 13January 2018

حجت‌الاسلام «مهدی مظاهری» چهره ماندگار تبلیغات اصفهان درگذشت

به گزارش دفاع پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «مهدی مظاهری» مدتی به دلیل عفونت ریوی و گرفتگی عروق قلبی و کهولت سن در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بستری بود، دار فانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت.

مراسم تشییع پیکر وی ساعت 8:30  روز شنبه از مقابل مسجد سید اصفهان آغاز می‌شود. قرار است پیکر حجت‌الاسلام و‌المسلمین مهدی مظاهری در مقبره علامه مجلسی به خاک سپرده شود.

حجت‌الاسلام مظاهری سال 1310 در اصفهان متولد و از سال 1320 در حوزه علمیه مشغول به تحصیل شد و در سال 1389 به عنوان چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

برگزاری دعای ابوحمزه ثمالی در طول بیش از 60 سال، تأسیس دانشگاه قرآن و معارف اسلامی، تأسیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان، رئیس و مؤسس دارالقرآن الکریم استان اصفهان، تلاش برای تأسیس انجمن خیریه مددکاری امام زمان (عج) و مؤسسه خیریه ابابصیر اصفهان، فعالیت‌های گوناگون در زمینه نشر و ترویج معارف دینی و مبارزه با رژیم طاغوت و تحمل زندان برای پیروزی انقلاب اسلامی، از جمله فعالیت‌های این چهره ماندگار تبلیغ به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار