تخریبچی‌های لشکر ۳۳ المهدی (عج)، فراموشی را تخریب می‌کنند

تخریبچی‌های لشکر ۳۳ المهدی (عج) استان فارس در سنگری دیگر، دوباره همدیگر را ملاقات کردند تا به بیان و جمع‌آوری خاطرات خود بپردازند.
کد خبر: ۲۷۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ - 13January 2018

تخریبچی‌های لشکر 33 المهدی(عج) فراموشی را تخریب می کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، پیشکسوتان و رزمندگان لشکر ۳۳ المهدی (عج) استان فارس برای تدوین تاریخ‌نامه یگان‌های خود و ثبت در تاریخ‌نامه دفاع مقدس استان، به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس دورهم جمع شدند تا با هم‌اندیشی، گام‌هایی ماندگار در این مسیر بردارند.

رزمندگانی از اقصی‌نقاط استان و حتی استان‌های هم‌جوار که در دوران حماسه باهم در یک سنگر فعالیت می‌کردند، در سنگری دیگر، دوباره همدیگر را ملاقات کردند.

شوخی‌های شیرین با گذشته‌ها، طنز‌های دوران مقدس را به یاد می‌آورد، موسپید کرده‌های آن دوران که حماسه‌ای ماندگار را برای ما به یادگار گذاشته بودند و حرف‌های بسیاری برای گفتن داشتند، با اشک با یکدیگر دیدار کردند.

هرکدام گریزی به گوشه‌ای از تاریخ می‌زدند و رفقای‌شان در این میان یاری‌گر آن‌ها در بیان آن خاطره‌ها می‌شدند.

در این میان آن‌چه مانند بسیاری از جمع‌ها بر زبان‌ها جاری می‌شد، یاد شهدای هم‌سنگر بود، آن‌هایی که نقش بسیاری در دفاع جانانه ملت ایران داشتند.

در این جلسه، مسئول انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس و مدیر طرح تاریخ‌نامه دفاع مقدس این استان به بیان نظرات خود پرداختند.

خاطرنشان می‌شود، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس باهدف گردآوری و ثبت نقش مردم این استان، اقداماتی را آغاز کرده که یکی از مهم‌ترین آن‌ها «تاریخ‌نامه دفاع مقدس» در دست انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها