سردار کمالی به دفاع پرس خبر داد؛

اعلام اسامی مشمولان طرح کسر خدمت فرزندان ایثارگران تا پایان دی ماه

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تا پایان ماه جاری اسامی مشمولان طرح کسر خدمت فرزندان ایثارگران اعلام خواهد شد که البته این افراد باید برای تایید، مدارک ایثارگری را ارسال کنند.
کد خبر: ۲۷۳۷۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ - 13January 2018

اعلام اسامی مشمولان طرح کسر خدمت فرزندان ایثارگران تا پایان دی ماهسردار «موسی کمالی» رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس در خصوص طرح کسر خدمت فرزندان ایثارگران با بیان اینکه تحلیل و تجزیه آماری ثبت‌نام کنندگان این طرح انجام شده است، اظهار داشت: تا پایان دی ماه به افرادی که شامل معافیت و یا کسر خدمت خواهند شد، اعلام می‌شود تا مدارک خود را برای بررسی ارسال بفرمایند.

وی اضافه کرد: حدود 357 هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند و به نظر می‌رسد که 25 تا 30 درصد نیز ثبت‌نام نکرده‌اند که این افراد در سال آینده در زمانی که اعلام خواهد شد، می‌توانند ثبت‌نام کنند.

سردار کمالی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده به نظر می‌رسد آن دسته از افرادی که کمتر از 26 ماه امتیاز ایثارگری برخوردارند، امسال شامل طرح کسر خدمت فرزندان ایثارگران نشوند؛ چرا که تعداد ثبت‌نامی‌های با 27، 28 و 29 ماه ایثارگری بسیار زیاد است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: همچنین روز گذشته اولین آزمون مهارت افزایی سربازان با شرکت 40 هزار سرباز در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد. البته 90 هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده بودند که الباقی دارای نقص مدرک بودند و در آزمون‌هایی که در ماه‌های بهمن و اسفند برگزار خواهد شد، امیدواریم موفق به شرکت در آزمون شوند.

وی افزود: امید است که تا پایان سال جاری 100 هزار نفر با شرکت در این آزمون‌ها، مدرک مهارت‌افزایی را کسب کنند و در سال آینده این رقم به 200 هزار نفر افزایش یابد.

انتهای پیام/ 211

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ممد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
ای خدا ما الان 10 ماه خدمتیم ...
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار