سرلشکر باقری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ایران برای مقابله با ترفندهای دشمنان دارای برنامه‌های راهبردی است

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکا دشمنی‌های زیادی را علیه ملت ایران انجام داده و این خصومت‌‌ورزی‌ها ادامه خواهد داشت، گفت: ایران برای مقابله با ترفندهای دشمنان دارای برنامه‌ها و اقدامات راهبردی است.
کد خبر: ۲۷۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ - 13January 2018

ایران برای مقابله با ترفندهای دشمنان دارای برنامه‌های راهبردی استسردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با ترفندهای دشمنان دارای برنامه‌ها و اقدامات راهبردی است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: آمریکا دست از شیطنت، کینه‌توزی و اقدامات خصمانه برنمی‌دارد و اینکه انتظار داشته باشیم آمریکا با ما دوستی صادقانه داشته باشد، خوش خیالی و خیال خام است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: آمریکا تاکنون هر دشمنی که توانسته علیه ملت ما روا داشته است و در ادامه نیز هر کاری که از دستش بربیاید علیه ملت ایران انجام خواهد داد.

سرلشکر باقری در پایان تاکید کرد: لازم است با هوشیاری توطئه‌های دشمنان را درک کنیم و غافلگیر نشویم و برای مقابله با دشمنان طبق برنامه‌ها و راهبردها اقدام کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار