استاندار مازندران خواستار شد؛

لزوم بررسی موانع اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مازندران

استاندار مازندران خواستار احصاء موانع موجود در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این استان شد.
کد خبر: ۲۷۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ - 13January 2018
احصاء موانع موجود در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مازندرانبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «محمد اسلامی» استاندار مازندران، امروز (شنبه) در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران، با بیان این‌که نگاه عملی به اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه همه دستگاه‌ها در استان قرار گیرد، اظهار داشت: قصور در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قابل بخشش نیست و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه توان خود را به کار گیرند.
 
وی احصاء موانع موجود در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را خواستار شد و افزود: هر یک از دستگاه‌های استان مازندران برای اجرای بهتر طرح‌ها و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید عملکرد خود را در این زمینه بررسی کنند.
 
اسلامی از تشکیل جلساتی بدون خروجی و راهکار عملیاتی انتقاد کرد و این امر را شایسته خدمت‌رسانی به مردم ندانست و افزود: اثر بخشی جلسات باید در جامعه نمود داشته باشد و از گسترش فقر در استان جلوگیری کند.
 
استاندار مازندران اشتغال و معیشت را مهم‌ترین دغدغه مردم برشمرد و ادامه داد: باید برای رفع دغدغه‌های مردم تلاش کرد و شاهد تحول را در انجام کار‌ها بود.
 
اسلامی، مازندران را دارای نیروی انسانی عظیم و سرمایه‌های طبیعی خواند و خاطرنشان کرد: مازندران با وجود مواهب فراوان می‌تواند به‌عنوان راه‌حل در کشور مطرح باشد و این امر جز اهتمام بیشتر به انجام امور میسر نخواهد بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار