نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

شهدا باید الگو‌هایی برای جامعه باشند که همیشه بتوانیم به آن‌ها اقتدا کنیم

حجت‌الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» با بیان این‌که شهدا باید الگو‌هایی برای جامعه باشند که همیشه بتوانیم به آن‌ها اقتدا کنیم، گفت: ما هشت سال دفاع مقدس را یک دانشگاه و یک ارزش دینی و شهدا را عزیزترین و عظیم‌ترین انسان‌ها در پیشگاه خداوند می‌دانیم.
کد خبر: ۲۷۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ - 13January 2018

شهدا عزیزترین و عظیم ترین انسان‌ها در پیشگاه خداوند هستند

به گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان کرمان امروز (شنبه) در نخستین نشست کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان، اظهار داشت: همه ما شهدا را الگوی خود می‌دانیم و هر چه کنگره‌ها را دقیق‌تر برگزار کنیم، دستاورد‌های مهم‌تر و بهتری را برای نسل‌های حاضر و نسل‌های بعدی خواهیم داشت.

وی افزود: تمامی یادواره‌هایی که برای شهدا برگزار می‌شود، در صدد بیان ارزش انسان‌هایی است که در شرایط سخت از مرز‌های این کشور دفاع کردند.

امام جمعه کرمان با بیان این‌که ما تلاش می‌کنیم که دفاع مقدس را در ذهن نسل‌های آینده پررنگ کنیم، ادامه داد: این تلاش برای این‌ است که ما هشت سال دفاع مقدس را یک دانشگاه و یک ارزش دینی و شهدا را عزیزترین و عظیم‌ترین انسان‌ها در پیشگاه خداوند می‌دانیم.

وی با تأکید بر این‌که شهدا در اوج غربت و مظلومیت بر اساس وظیفه شناسی، جان خود را فدا کردند، گفت: شهدا باید الگو‌هایی برای جامعه باشند که همیشه بتوانیم به آن‌ها اقتدا کنیم.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان باید به صورت منظم و دقیق به شکلی پیش رود که کنگره‌های بعدی نیز بر اساس همین برنامه‌ریزی‌ها تداوم یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها