معاون فرماندار اسدآباد:

فرهنگ نماز باید در جامعه و فضای مجازی ترویج یابد

«یزدان آزرمی» گفت: باید در جامعه موج ترویج فرهنگ نماز ایجاد شود و فرهنگ نماز در ادارات، دانشگاه ها، مدارس و حتی در فضای مجازی تبلیغ شود.
کد خبر: ۲۷۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ - 13January 2018

لزوم ترویج فرهنگ نماز در جامعه و فضای مجازی

به گزارش دفاع پرس از همدان، «یزدان آزرمی» معاون فرماندار شهرستان «اسدآباد» صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد اقامه نماز این شهرستان، اظهار داشت: باید در جامعه موج ترویج فرهنگ نماز ایجاد شود و فرهنگ نماز در ادارات، دانشگاه‌ها، مدارس و حتی در فضای مجازی تبلیغ شود.

وی افزود: جوانان ما آینده‌سازان کشور و جامعه اسلامی به شمار می‌روند و یکی از مسائل مهم در جامعه امروزی به حتم تبیین مسئله نماز در بین نوجوانان و جوانان است

آزرمی با تأکید بر این‌که نماز در دین اسلام دارای جایگاه با ارزشی است، بیان داشت: اگر نماز در بین نسل جوان نهادینه شود، هیچ تهدیدی نمی‌تواند جوانان را به خطر بیندازد..

وی یادآور شد: جامعه اسلامی و مردم ایران باید به سمت و سویی حرکت کنند که اخلاق و رفتار و کردارشان با روح نماز مطابقت داشته باشد.

معاون فرماندار اسدآباد در پایان، با بیان این‌که باید با برنامه‌ریزی‌های لازم زمینه را برای گرایش و علاقه‌مندی افراد به نماز فراهم کرد، گفت: نماز ستون دین بوده و درصورت تبیین تأثیرات مثبت این فریضه در جامعه، افراد با اشتیاق کامل در اجرای این فریضه گام خواهند برداشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار