آثار تجسمی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد به حوزه هنری می‌آید

نمایشگاه گروهی هنرمندان تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در تهران هم‌زمان با رونمایی از تازه‌ترین اثر مهدی فرخی با عنوان «ای سرافراز میهن» برپا می‌شود.
کد خبر: ۲۷۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ - 13January 2018

آثار تجسمی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد به حوزه هنری می‌آیدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در قالب‌های گوناگون این رشته هنری از سوی مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری در گالری ابوالفضل عالی این سازمان به همراه رونمایی از تابلو نگارگری «ای سرافراز میهن» اثر مهدی فرخی در نگارخانه «سوره» مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری، دوشنبه هفته جاری برپا می‌شود.

در نمایشگاه گروهی هنرمندان تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، تعداد ۱۲۰ اثر از هنرمندان تجسمی این استان در رشته‌های نقاشی، طراحی، کاریکاتور و خوشنویسی در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری کشور در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مراسم بازگشایی این نمایشگاه و رونمایی از اثر نگارگری «ای سرافراز میهن» ۲۵ دی‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در گالری «ابوالفضل عالی» و نگاه‌خانه «سوره» مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری با حضور جمعی از مدیران فرهنگی هنری کشور، هنرمندان و اهالی رسانه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند در تاریخ و ساعت مذکور به نشانی انتهای خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری تاکنون نمایشگاه‌های بسیاری با موضوعات روز در چند ماه گذشته برگزار کرده است. همچنین نگارخانه «سوره» این مرکز در حوزه هنری هر هفته شاهد رونمایی اثر جدیدی از یک هنرمند توانا و یا استاد مطرح بوده است.

انتهای پیام/ 115

نظر شما
پربیننده ها