مدیرکل تعاون مازندران:

همگرایی با ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در همه دستگاه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تاکید برهمراهی دستگاه‌ها برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: متاسفانه اعتقاد برای اجرایی شدن این سیاست‌ها در برخی دستگاه‌ها وجود ندارد.
کد خبر: ۲۷۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ - 13January 2018

همگرایی با ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در همه دستگاهها باید مورد توجه قرار گیردبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «کامران اصغری» مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه اعتقاد به اجرایی کردن سیاست های  اقتصاد مقاومتی در بعضی دستگاهها وجود ندارد، اظهار داشت: همگرایی با ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در همه دستگاه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و راهکارها در کارگروههای تخصصی بررسی شود.

وی ادامه داد: همراهی کارشناسان با مدیران دستگاهها باید به گونه ای باشد که موانع و مشکلات تحقق سیاست‌ها را به خوبی روشن سازد.

اصغری به سیاست های ابلاغ شده اقتصاد مقاومتی در بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره و تصریح کرد: در این حوزه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه  اقتصادی و رونق در بخش کسب و کار انجام خواهد داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ابراز امیدواری کرد: ضمانت اجرایی تصمیماتی که در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران گرفته می‌شود مورد نظر قرار گیرد تا مدیران دستگاه‌ها در بیان موانع موجود و رفع آن بیشتر تلاش کنند.

وی به صدور بخشنامه‌ها اشاره کرد و بررسی آن را با دیدگاه کارشناسی خواستار شد و خاطرنشان کرد: باید به بدنه اجرایی و کارشناسی فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان تاکید بیشتری شود تا مسائل با نگاه کارشناسی عملیاتی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار