سیزدهمین یادواره ۱۶۸ شهید بسیج عشایری استان اردبیل برگزار می‌شود

سیزدهمین یادواره ۱۶۸ شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل، ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه با حضور نمانیده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵ - 13January 2018

سیزدهمین یادواره ۱۶۸ شهید بسیج عشایری استان اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، سرهنگ «حسین حسین‌زاده» فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز، امروز (شنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره ۱۶۸ شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل، از برگزاری این یادواره در روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن ۹ دی سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز خبر داد و اظهار داشت: این مراسم با سخنرانی آیت‌الله «سیدحسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و با مداحی «محمدباقر منصوری» برگزار خواهد شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام گرفته، یادواره ۱۶۸ شهید والامقام بسیج عشایری استان اردبیل امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود که نیاز است برنامه‌ریزی‌های لازم در ارتباط با برگزاری این یادواره به صورت باشکوه و منظم مبنای کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام «عظیم اسدزاده» امام جمعه اصلاندوز و «سید عباس مینایی» بخشدار اصلاندوز در سخنان جداگانه‌ای بااشاره به ضرورت حضور پرشکوه کلیه آحاد مختلف مردم و عشایر در مراسم یادواره شهدای بسیج عشایری استان اردبیل، از مسئولان ادارات و ارگان‌ها خواستند تا در این امر بسیار مهم و معنوی نهایت همکاری را با ستاد برگزاری این یادواره داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها