رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری خبر داد؛

برگزاری برنامه‌های دهه فجر در ۱۵۰ مؤسسه فرهنگی شهرستان ساری

«حمیدرضا عشریه» گفت: شهرستان ساری ۱۵۰ مؤسسه فرهنگی و هنری دارد که برگزاری برنامه‌های مختلف هنری و فرهنگی با موضوع انقلاب از جمله برنامه‌های این مراکز در ایام الله مبارک دهه فجر امسال است.
کد خبر: ۲۷۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰ - 13January 2018

برنامه های دهه فجر با حفظ شأنیت ایام فاطمیه برگزار شودبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «حمیدرضا عشریه» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری، امروز (شنبه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهار داشت: شهرستان ساری ۱۵۰ مؤسسه فرهنگی و هنری دارد که برگزاری برنامه‌های مختلف هنری و فرهنگی، نظیر شعرخوانی، طنز و برگزاری نمایشگاه با موضوع انقلاب از جمله برنامه‌های این مراکز در ایام الله مبارک دهه فجر امسال است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه در مجتمع فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با برنامه‌های مختلف نظیر برگزاری نمایشگاه کاریکاتور، نقاشی از خاطرات انقلاب و همچنین بهره‌گیری از روزنامه‌های چاپ شده دوران انقلاب و همچنین جشن انقلاب در سالن ارشاد اسلامی به همراه امیری خوانی، پخش سرود و معرفی چهره‌های انقلاب و پخش کلیپ از جمله برنامه‌های این اداره در شهرستان ساری است.

عشریه خاطرنشان کرد: بازسازی خاطرات انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، افتتاح پروژه‌های مختلف، مسابقه عکاسی و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های دیگر شهرستان ساری به مناسبت دهه فجر خواهد بود.

وی با بیان این‌که دهه فجر سال‌جاری با ایام فاطمیه همزمان است، افزود: به این جهت باید برنامه‌ها با حفظ شأنیت حضرت فاطمه (س) برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری بیان کرد: دستاوردهای انقلاب علی‌رغم هجمه‌های مختلف، با نگاه و اهتمام ویژه به نسل‌های جدید باید منتقل شود تا آن‌ها از شرایط تشکیل انقلاب آگاه شوند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران، حاکمیت مستقل سیاسی است که به سیطره شرق و غرب، پایان داد و مردم آزادی‌خواه جهان از انقلاب اسلامی ایران، الگو گرفته و می‌گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار