حماس و جهاد اسلامی فلسطین در نشست فردا در رام الله شرکت نمی‌کنند

منابع وابسته به جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین از عدم مشارکت در نشست فردای شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین که قرار است در رام الله برگزار شود، خبر دادند.
کد خبر: ۲۷۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸ - 13January 2018

حماس و جهاد اسلامی فلسطین در نشست فردا در رام الله شرکت نمی کنندبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس،به نقل از رای الیوم، حماس و جهاد اسلامی امروز تصمیم گرفتند در نشست شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین که قرار است، فردا در رام الله در کرانه باختری برگزار شود، شرکت نکنند.

حسام بدران عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: نشست در شرایطی برگزاری می شود که امکان بازنگری سیاسی فراگیر و مسئولانه وجود ندارد و تصمیماتی اتخاذ خواهد شد که خواسته های ملت را برآورده نمی سازد.

وی افزود: بنابر این جنبش حماس تصمیم به عدم مشارکت در نشست شورای مرکزی در رام الله گرفت.

محمد الهندی عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد: تصمیماتی که در این نشست اتخاذ خواهد شد در سطح همان سقف سیاسی تشکیلات خودگردان فلسطین است. مواضع مثبتی که از سوی مسئولان تشکیلات خودگردان طی روزهای گذشته درباره قدس اتخاذ شده است در عرصه عملی محقق نشده و فقط موضع گیری صرف بوده است.

وی افزود: انتظار می رفت که این مواضع مثبت، توقف گفتگوها و هماهنگی امنیتی و عدم به رسمیت شناختن(رژیم صهیونیستی) و تحقق آشتی ملی را به دنبال داشته باشد اما با اعلام نشست مرکزی در رام الله روبرو شدیم.

الهندی تاکید کرد: به این دلایل و برخی دلایل دیگر جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصمیم به عدم مشارکت گرفت.

انتهای پیام/191 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار