فریدون شهبازیان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اشکالات جشنواره فجر/ ارکستر ملی بهترین قطعات «سالار عقیلی» را اجرا کرد

رهبر ارکستر ملی با اشاره به اجرای اخیر خود به همراه سالار عقیلی، گفت: ارکستر ملی شب گذشته در اولین اجرای خود بهترین قطعات «سالار عقیلی» را اجرا کرد.
کد خبر: ۲۷۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶ - 14January 2018

«فریدون شهبازیان» رهبر ارکستر ملی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به لزوم حمایت از موسیقی کشورمان، اظهار داشت: من دوره‌های مختلفی در جایگاه‌های متعددی در جشنواره موسیقی فجر حضور داشته‌ام و از جشنواره حمایت کرده‌ام.

وی با اشاره به اشکال اصلی سی و سومین دوره جشنواره موسیقی فجر، گفت: معتقد هستم هر کاری برای موسیقی صورت گیرد قابل اعتناست و باید به آن اهمیت بدهیم؛ اما به نظرم اشکال اصلی این دوره از جشنواره موسیقی فجر تبلیغات بود.

رهبر ارکستر ملی خاطرنشان کرد: عدم تبلیغات صحیح درباره هر اتفاق و رویداد فرهنگی و هنری باعث بی اطلاعی مردم می‌شود و به همین دلیل مردم کمتر به سالن‌ها خواهند آمد و آن اتفاق فرهنگی و هنری کم رونق می‌شود.

شهبازیان از 2 اجرای ارکستر ملی در طول برگزاری جشنواره سی و سوم موسیقی فجر خبر داد و بیان کرد: ارکستر ملی امسال 2 اجرا در جشنواره موسیقی فجر دارد که یکی از این اجراها را شب گذشته با «سالار عقیلی» به روی صحنه بردیم و اجرای دیگر ما با «محمد معتمدی» خواهد بود.

وی درباره قطعاتی که این شب‌ها توسط ارکستر ملی اجرا می‌شود، اظهار داشت: انتخاب قطعات بر عهده خوانندگان است و ما فقط درباره آن نظر می‌دهیم. جمعه شب بهترین قطعات را از سالار عقیلی اجرا کردیم که امیدواریم جشنواره را به بهترین دوران خود برسانیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها