سردار محمودزاده در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید در سراسر کشور انجام بگیرد

سردار محمودزاده بر ضرورت نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سراسر کشور تاکید کرد و گفت: اقدامات در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در روستاها و شهرهای کوچک نیز انجام بگیرد.
کد خبر: ۲۷۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۰ - 14January 2018

نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید در سراسر کشور انجام بگیردسردار «عبدالله محمودزاده» از فرماندهان سابق انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: باید حقایق دوران دفاع مقدس به نسل جوان و نسل‌های آینده نشان داده شود و اینکه در آن دوران مردم با حمایت از نیروهای مسلح توانستند در برابر دشمن بعثی که از پشتیبانی شرق و غرب برخوردار بود، بایستند و پیروز شوند.

وی افزود: صدام ادعا کرده بود که ظرف سه روز خوزستان و ظرف یک هفته تهران را اشغال می‌کند؛ اما همین مردم در برابر تانک‌های دشمن ایستادند و اجازه ندادند که به پیشروی‌های خود ادامه بدهند و این افتخاری است که دز طول تاریخ نصیب مردم ایران اسلامی شده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد:‌ انتقال این افتخارات و دستاوردها به نسل جوان موجب می‌شود که همواره جوانان ما از روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در کارها برخوردار باشند و این عاملی برای پیشرفت کشور خواهد شد.

سردار محمودزاده تاکید کرد: فرهنگ دفاع مقدس باید در سراسر کشور گسترش پیدا کند و مسئولان امر تنها نباید تمرکزشان بر چند شهر پر جمعیت کشور باشد بلکه باید در شهرستان‌ها و روستاها نیز در خصوص نشر ارزش‌های دفاع مقدس اقدامات بسیار مهمی صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: دمیدن روحیه جهادی در کشور باید در همه بخش‌های کشور از روستا تا شهر صورت بگیرد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار