مدیر مرکز فرهنگی دزفول خبر داد؛

افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول در دهه فجر امسال

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان دزفول گفت: فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول در دهه مبارک فجر امسال افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ - 14January 2018

افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول در ایام ا... فجربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان دزفول امروز با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس  استان، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پروژه‌ مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول، اظهار داشت: دزفول سمبل و نماد مقاومت مردم ایران و خوزستان است و این مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌ تواند معرف این فرهنگ و ایثارگری نسل دوران جنگ به فرزندان آینده این منطقه باشد.

وی با ارائه آمار مختصری از چگونگی فعالیت این مرکز فرهنگی، افزود: با استفاده از ظرفیت هنرمندان استان، توانستیم آثار فرهنگی هنری مطلوبی را در این مرکز بکار ببریم و با تاکیدات و پیگیری‌های دلسوزانه «سردار علی پور» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان نیز از همه ظرفیت های شهرستان برای ارتقای سطح کیفی این مرکز بهره بردیم تا بتوانیم با زبان فاخر هنر، نسبت به انتقال فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس در جذب جوانان شهرستان به این مرکز مبادرت ورزیم.

مدیر مرکز فرهنگی دزفول در پایان نیز از اعلام آمادگی این مرکز برای افتتاح رسمی در دهه مبارک فجر خبر داد و خواهان حضور مردم و مسئولان در آئین افتتاح این مرکز فرهنگی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار