استاندار مازندران:

رشادت‌های رزمندگان و شهدای مازندران باید فرهنگ‎ساز و جریان‌ساز شود

«محمد اسلامی» گفت: ایثار و رشادت‌های رزمندگان و شهدای استان مازندران نباید خاطره شود، بلکه باید فرهنگ‎ساز و جریان‌ساز شود.
کد خبر: ۲۷۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ - 14January 2018

رشادت‌های رزمندگان و شهدای مازندران باید فرهنگ‎ساز و جریان ساز شودبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «محمد اسلامی» استاندار مازندران ظهر امروز (یک‌شنبه) در جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، اظهار داشت: این شورا دارای ۶ کمیته تخصصی است که از آن‌ها انتظار داریم تا ضمن ارائه برنامه‌های نو و کار متفاوت و انتشار تقویم جلسات، برنامه پیشنهادی سال ۹۷ را نیز اعلام کنند.

وی با اشاره به این‌که استان مازندران افتخار تقدیم ۱۰ هزار ۴۰۰ شهید و ۳۳ هزار و ۱۳۷ جانباز و بیش از ۲ هزار آزاده را به انقلاب اسلامی دارد، افزود: سهم بزرگی در دفاع مقدس به نام این استان ثبت است، لذا باید همه نهاد‌های تبلیغی و فرهنگی در اشاعه و درج رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان تلاش کنند.

استاندار مازندران بیان کرد: ایثار و رشادت‌های رزمندگان و شهدای این استان نباید خاطره شود، بلکه باید فرهنگ‎ساز و جریان‌ساز شود.

وی گفت: علاوه بر دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های کشوری، در سطح استانی نیز باید برنامه مشخص و ابتکاری داشته باشیم.

اسلامی اظهار کرد: سرکشی، رسیدگی و احترام به خانواده شهدا و ایثارگران از مرام و معرفت انسانی است و به همین خاطر است که رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار با این خانواده‌ها را در برنامه کاری خود دارد.

وی در پایان با بیان این‌که برخی از خانواده‌های شهدا مشکل دارند، اما به‌دلیل حجب و حیا آن را بیان نمی‌کنند، گفت: در سفر به یکی از شهرها، تنها خواسته مادر شهید این بود که مزار شهیدش سایه‌بان داشته باشد که در روز‌های بارانی یا آفتابی بتواند بیشتر در کنار فرزندش بنشیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار