طی پیامی؛

سردار کارگر از نویسندگان کتاب «شراره‌های خورشید» قدردانی کرد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از نویسندگان کتاب «شراره‌های خورشید» قدردانی کرد.
کد خبر: ۲۷۳۹۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ - 14January 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی از گلعلی بابایی و حسین بهزاد نویسندگان کتاب «شراره‌های خورشید» که با محوریت شخصیت شهید ابراهیم همت و کارنامه عملیاتی لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص)  نوشته شده است، تقدیر کرد.

سردار کارگر از نویسندگان کتاب «شراره‌های خورشید» قدردانی کرد
متن این پیام به شرح ذیل است:

«برادران عزیزم گلعلی بابایی و حسین بهزاد

قلم شیوای شما، مرا سوار بر امواج خیال در آنی به جزیره مجنون رهسپار نمود و دگر بار دفتر خاطرات عملیات غرورآفرین خیبر را با تمام حماسه و حماسه‌سازانش پیش رویم گشود.

نگارش روان و زیبا و صد البته مستند و صادقانه لحظات ناب و ماندگار عملیات خیبر در کتاب شراره‌های خورشید قطعاً کام تشنه جوانان جویای تاریخ پر از شور و ایثار هشت سال دفاع مقدس را سیراب می‌کند و با ورق ورق آن به ژرفای هورالعظیم و جزیره مجنون فرو می‌برد و با رشادت دلاورمردان عاشورایی ایران اسلامی به ویژه لشکر ظفرمند 27 محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) و گردان‌های قهرمان مسلم بن عقیل، مقداد، حبیب، سلمان فارسی، میثم، حمزه و... همراه می‌سازد.

آنچه در این کتاب آمد، مرا واداشت تا به احترام فرزندان رشید میهن اسلامی همچون همت و یارانش به پا خیزم و به رسم ادب سر احترام فرود آوردم و به روان پر فتوح همه شاهدان شهید و شهیدان شاهد، درود بفرستم که مردانه ایستادند تا سرانجام جزیره مجنون بماند.

برادر شما
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

سردار کارگر از نویسندگان کتاب «شراره‌های خورشید» قدردانی کرد

بنا بر این گزارش، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی دانا» معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در دفتر کار این نویسندگان، لوح تقدیر سردار کارگر را به آنان تقدیم کرد.

انتهای پیام/ 121

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید رضا گرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
خوب است وقتی پای حوزه نشر می آید از سازمان ادبیات هم دعوت شود تا حضور داشته باشد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار