حجت‌الاسلام سلیمی در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد؛

پرداخت پاداش،‌ حقوق و مزایای معلمان بازنشسته در دستور کار مجلس

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۹۷ گفت: در جلسات متعددی که توسط کمیسیون تلفیق و کمیسیون‌های تخصصی بودجه برگزار شد، پرداخت پاداش، حقوق و مزایای بازنشستگان آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد به میزان سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به تصویب برسد.
کد خبر: ۲۷۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ - 29January 2018

//«حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی» عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم شهرستان‌های محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به اهمیت جایگاه معلمان و مربیان آموزشی در کشور اظهار داشت: تعلیم و تربیت نقش به‌سزایی در پیشرفت و توسعه کشور دارد؛ چراکه ما متعقد هستیم نحوه فعالیت دقیق معلمان در جهت پرورش دانش‌آموزان باعث ظهور مدیران کارآمد در آینده می‌شود.

این نماینده خانه ملت با اشاره به وضعیت معیشیتی قشر فرهنگی در کشور افزود: باید تمام توجه معلمان و متولیان فرهنگ معطوف به کار باشد و این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه دغدغه معیشیتی معلمان رفع شود تا آن‌ها بتوانند با آرامش کامل به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بپردازند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه بودجه 97 گفت: در کمیسیون تلفیق برای معلمان اعتبارات قابل توجهی در نظر گرفته‌شده و در جلسات متعددی که توسط این کمیسیون و کمیسیون‌های تخصصی بودجه برگزار شد، پرداخت پاداش،‌ حقوق و مزایای بازنشستگان آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفت که مقرر شد به میزان 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به تصویب برسد.

حجت‌الاسلام سلیمی با بیان اینکه نمایندگان مجلس برای معلمان احترام ویژه‌ای قائل هستند و برای کاهش مشکلات این قشر زحمتکش تمام تلاش خود را می‌کنند، عنوان کرد: هیچ نگرانی در پرداخت پاداش معلمان بازنشسته وجود ندارد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار