رئیس هیئت مدیره سازمان اتکا در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس:

سازمان «اتکا» پیشتاز در سنگر تولید ملی و اقتصاد مقاومتی است

رئیس هیئت مدیره سازمان «اتکا» گفت: در بین مجموعه‌فروشگاه‌های زنجیره ای تنها فروشگاهی هستیم که با افتخار صرفا کالاهای ایرانی را در مسیر تحقق بخشیدن به شعار «تولید ملی و اقتصاد مقاومتی» که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان یک اصل و یک راهبرد بیان فرمودند، عرضه می‌کنیم.
کد خبر: ۲۷۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ - 31January 2018

دکتر «منصوری» رئیس هیئت مدیره سازمان «اتکا» در حاشیه چهارمین یادواره 138 شهید سازمان «اتکا» که امروز 11 بهمن در هشتگرد برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس استان البرز اظهار داشت: در بین مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای تنها فروشگاهی هستیم که با داشتن 360 شعبه در سراسر کشور با افتخار صرفا کالاهای ایرانی را در مسیر تحقق بخشیدن به شعار «تولید ملی و اقتصاد مقاومتی» که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان یک اصل و یک راهبرد بیان فرمودند، عرضه می کنیم.

وی با اشاره به این که سازمان اتکا توانسته است در تعامل با تولید کنندگان داخلی تسهیلاتی را فراهم کند تا آن ها بتوانند محصولات داخلی را تولید و عرضه کنند، گفت: سازمان اتکا در بحث فروشگاهی و تولید وعرضه کالاهای ایرانی پیشتاز است و در خط مقدم اقتصاد مقاومتی حرکت می کند.

وی در ادامه افزود: سازمان اتکا با داشتن 20 شرکت کشت و صنعت تولید گوشت قرمز و سفید، روغن و قند و سایر کالاهای ضروری توانسته است برای تعداد زیادی از جوانان تولید اشتغال نماید و کالاهای تولید شده داخلی را با حداقل سود توزیع کند تا با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برسد.

رئیس هیئت مدیره سازمان اتکا تصریح کرد: سازمان اتکا با نگرش فعالیت های اقتصادی بین المللی سعی نموده تا با اولویت قراردادن کشورهای همسایه به ویژه کشورهای مسلمان برنامه صادرات را به جهت ارز آوری گسترش دهد و در مقابل با خرید برخی مواد اولیه به جهت تولید محصول، مراودات اقتصادی مطلوبی با کشورهای همسایه برقرار نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار