مصری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

انقلاب اسلامی ایران به هیچ کشوری وابسته نبود/ مسئولان با رفتار خود آرمان‌های امام راحل را به مردم نشان دهند

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب‌های کشور‌های دیگر توسط حمایت و پشتیبانی بیگانگان شکل گرفته است، گفت: مردم ما بدون هیچ کمکی از کشور‌های دیگر و تنها با تکیه بر باور‌های دینی خود و پیروی از امام خمینی به پیروزی رسیدند.
کد خبر: ۲۷۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ - 02February 2018

انقلاب ما وابسته به حمایت هیچ کشوری نبود/ مسولین با رفتار خود آرمان‌های امام راحل را به مردم نشان دهند«عبدالرضا مصری» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس ضمن گرامی‌داشت روز تاریخی 12 بهمن‌ماه و لحظه ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی به ایران، با اشاره به اینکه عمده‌ترین نگرانی و وحشت رژیم پهلوی از این بود که امام خمینی‌ (ره) در کشور حضور داشته باشد،‌ اظهار داشت: رژیم پهلوی تمام تلاش خود را برای عدم آمدن ایشان به کار گرفته بودند؛ چراکه می‌دانستند با حضور حضرت امام روحیه جهادی و مقاومت در مردم افزایش پیدا می‌کند و کنترل اوضاع کشور از دست این رژیم خارج خواهد شد.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اقدامات مقامات ارشد رژیم پهلوی به منظور مانع تراشی برای عدم حضور پیر جماران در کشور و ماندن حضرت امام در پاریس افزود: بستن فرودگاه‌ها توسط نخست وزیر وقت یکی از این اقدامات بود. اما مردم با اعتراضات و راه پیمایی‌های مکرر در تهران و سایر شهرهای کشور این رژیم را مجبور به عقب‌نشینی کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما در دنیا با نام حضرت امام مانوس شده است، تصریح کرد: در اکثر انقلاب‌های به وقوع پیوسته توسط کشورهای دیگر رگه‌هایی از حمایت و پشتیبانی بیگانگان بوده، اما مردم ما بدون نیاز به کمک دیگران و تنها با تکیه بر اعتقادات الهی و اینکه می‌دانستند پایان راه مقامت پیروزی است گوش به فرمان امام خمینی (ره) بودند و سرانجام توانستند با کم‌ترین امکانات از نظر نظامی رژیم مسلح شاهنشاهی را نابود کنند.

مصری ظهور انقلاب اسلامی را یک معجزه از سوی خداوند عنوان کرد و گفت: هیچ قدرتی حتی فکر این را نمی‌کرد که روزی رژیم پهلوی از میان برود، ایران در آن دوران به دلیل تامین منافع غربی‌ها مورد حمایت‌های گسترده آن‌ها بود و آمریکایی‌ها دلخوش به پایداری رژیم پهلوی بودند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در راه تثبیت نظام و انقلاب شهدای فراوانی را تقدیم اسلام کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: مسئولان باید بدانند پست و مقامی که امروز به دست آوردند همه مرهون مجاهدت‌های مردم برای ایجاد این حکومت اسلامی است، لذا تمام تلاش ما باید در جهت خدمت به ملت باشد.

وی در پایان گفت: مردم از ما مسئولان الگو می‌گیرند و ما نباید کاری کنیم که دلگرمی و ارادت مردم به انقلاب کاهش پیدا کند؛ در حقیقت هر کسی که در نظام جمهوری اسلامی نقشی در راستای خدمت به ایران را به عهده دارد باید با رفتار خود آرمان و ارزش‌های انقلاب امام خمینی (ره) را به مردم نشان دهد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها