سی و ششمین جشنواره فیلم فجر/ ۸؛

نمایش «امپراتور جهنم» در پنجمین روز جشنواره فجر+ پوستر

سه فیلم‌ پنجمین روز سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینما ملت (کاخ رسانه) را بشناسیم.
کد خبر: ۲۷۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰ - 06February 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، پنجمین روز از برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر امروز (سه‌شنبه، 17 بهمن‌ماه) با نمایش و معرفی سه فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» در ساعت 14، «امپراتور جهنم» در ساعت 17 و «عرق سرد» ساعت 20 از سرگرفته خواهد شد.

«مغزهای کوچک زنگ زده»

«مغزهای کوچک زنگ زده» فیلم بلند سینمایی هومن سیدی است که به تهیه کنندگی سعید سعدی تولید شده است که عوامل سازنده آن با این اثر به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رسیدند.

خلاصه داستان: میگن اگه چوپان نباشه گوسفندا تلف میشن یا گم میشن یا گرگ بهشون میزنه یا از گرسنگی میمیرن چون مغز ندارن، هر کسی که مغز نداره به چوپان احتیاج داره، یه چوپان دلسوز.

نمایش «امپراتور جهنم» در پنجمین روز جشنواره فجر+ پوستر

در این فیلم بازیگرانی چون نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی، علی اعلایی، فرهاد اصلانی، هومن سیدی، لادن ژاوه‌وند، مهیار راحت‌طلب، مهرداد بهاءالدینی، معین شاه‌چراغی، اشکان حسن‌پور، پیمان پازوکی، امید شیری، آرمین بهجت، تیام منیری، تبسم جمالی‌پور، منصوره ایلخانی، کامران دبیری، صفر محمدی، محمود کیان، نازنین بیاتی ایفای نقش می‌کنند.

«امپراطور جهنم»

«امپراطور جهنم» جدی‌ترین مواجهه سینمای ایران با مساله تکفیری‌ها و وهابیت به شمار می آید.

این فیلم به دلیل موضوع و سوژه‌ای که دارد از اهمیت خاصی برخوردار است. در خلاصه داستان فیلم آمده: «امپراطور جهنم» فیلمی درباره تروریست‌ها و داعش است.

نمایش «امپراتور جهنم» در پنجمین روز جشنواره فجر+ پوستر

علی نصیریان، فرخ نعمتی، علیرام نورایی، صبا کمالی، سعید راد و کوروش زارعی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند. «امپراطور جهنم» به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی و محصول انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است.

«عرق سرد»

عرق سرد فیلمی به کارگردانی و نویسندگی «سهیل بیرقی» و تهیه‌کنندگی مهدی داوری و محصول سال ۱۳۹۶ است.

فضای فیلم «عرق سرد» نسبت به کار قبلی کارگردان «من» بسیار متفاوت است و نخستین نمایش این فیلم در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر خواهد بود. این فیلم بر اساس واقعیت ساخته شده و قصه زندگی افروز اردستانی، بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان است که حقش را تضییع می‌کنند و مانع از حضور او در فینال بازی‌های آسیایی می‌شوند.

نمایش «امپراتور جهنم» در پنجمین روز جشنواره فجر+ پوستر

در خلاصه این فیلم آمده است: افروز اردستانی (باران کوثری) کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است. با گلزنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازی های آسیایی راه پیدا می کند و عازم مالزی می شود، در فرودگاه افروز در می‌یابد ممنوع الخروج است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها