سردار مقیمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

عزم پلیس برای مبارزه با «پولشویی»

رییس پلیس آگاهی ناجا از عزم پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر در برخورد با «پولشویی» خبر داد و گفت: در حال حاضر پرونده‌های بزرگی در این بخش در حال پیگیری است.
کد خبر: ۲۷۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ - 10February 2018

همکاری پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر در مبارزه با پرونده‌های پولشوییسردار «محمدرضا مقیمی» رییس پلیس آگاهی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس،  اظهار داشت: در حوزه قاچاق مواد مخدر و سرقت‌هایی که انجام می‌شود موارد زیادی به صورت مشترک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس آگاهی پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: بیشترین اشتراکات کاری پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر در حوزه سرقت،‌ قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز است. مامورین این دو پلیس تخصصی آموزش‌های ابتدایی را با یکدیگر فرا می‌گیرند و در این دو یگان نیروها به راحتی جابجا می‌شوند و همکارهای مناسبی ردر حوزه های مختلف بین این دو پلیس تخصصی وجود دارد.

سردار مقیمی در خصوص همکاری این دو پلیس تخصصی در مبارزه با پرونده‌های پولشویی گفت: قاچاقچیان مواد مخدر برای اینکه بتوانند از وجوه حاصل شده از ترانزیت و پخش مواد مخدر استفاده کنند حتما باید پولشویی داشته باشند؛ پولشویی جزئی از جرایم است که یک قاچاقچی مواد مخدر مرتکب آن می‌شود. خوشبختانه در سال‌های اخیر با تعاملی که بین این دو پلیس ایجاد شده پرونده‌های بزرگ پولشویی به سر انجام رسیده و در حال حاضر پرونده‌های بزرگی در این بخش در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار