در آستانه روز نیروی هوایی ارتش؛

3 اثر هنری با موضوع «نیروی هوایی ارتش» رونمایی شد

بازی رایانه‌ای «حمله به اچ 3»، مستند 7 قسمتی «نبرد فانتوم‌ها» و سرود «راه خورشید» با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش رونمایی شد.
کد خبر: ۲۷۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ - 07February 2018

3 اثر هنری با موضوع «نیروی هوایی ارتش» رونمایی شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، بازی رایانه‌ای «حمله به اچ 3»، مستند 7 قسمتی «نبرد فانتوم‌ها» و سرود «راه خورشید» صبح امروز (چهارشنبه 18 بهمن) رونمایی شد.

در مراسم رونمایی از این آثار هنری و فرهنگی، امیر سرتیپ خلبان «حسن شاه‌صفی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش حضور داشتند.

«کامیار محبوبیان» رییس انستیتو ملی بازی‌سازی در این مراسم گفت: در سال 94، 23 میلیون نفر بازیگر رایانه‌ای (گیمر) داشتیم که این آمار در چند سال آینده به حدود 40 میلیون نفر می‌رسد، یعنی در حدود نیمی از جمعیت کشور بازیگر رایانه‌ای (گیمر) خواهند شد و چون این بازی‌ها به نوعی بازی تعاملی محسوب می‌شوند، به یکی از شاخص‌ترین رسانه‌ها تبدیل خواهد شد.

وی افزود: بازی‌های رایانه‌ای که نیروی هوایی ارتش آن را تولید کرده برگرفته از حوادث تاریخی غرورانگیز و تاریخی است؛ از سوی دیگر چون یکی از سازندگان این بازی‌های رایانه‌ای سربازی است که دوره خدمت خود را در این نیرو سپری کرده، می‌تواند الگویی برای استفاده از سربازان متخصص در نیروهای مسلح باشد.

«سالار بی‌باک» کارگردان مستند «نبرد فانتوم‌ها» نیز در این مراسم بیان داشت: در سال 79 اثری را درباره خلبانان نیروی هوایی ارتش تولید کردیم که با استقبال بسیاری در داخل و خارج کشور روبرو شد که اکنون نیز در حال تولید یک مستند درباره خلبانان جنگنده‌های نیروی هوایی در دفاع مقدس هستیم.

وی ادامه داد: فرمانده و کارکنان نیروی هوایی در این راه همکاری بسیار خوبی با ما داشتند؛ لذا امیدواریم بتوانیم از گنج رشادت‌های نیروی هوایی ارتش در دفاع مقدس رونمایی و جانفشانی‌ها و دلیرمردی‌های خلبانان نهاجا را به جوانان معرفی کنیم.

بی‌باک خاطرنشان کرد: به نظر من اکنون زمان بسیار مناسبی برای فعالیت ارتش در فضای مجازی و بازتاب اقدامات نیروی هوایی ارتش در این فضا است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها