مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

مادران و همسران شهدا نمونه‌ای از انسان‌های صالح بر روی زمین هستند

«حجت‌الله ناصرپور» خطاب به مادران و همسران شهدا گفت: شما بدرقه کننده پسران و همسران خود به جبهه‌های جنگ بودید و نمونه‌ای از انسان‌های صالح برروی زمین هستید.
کد خبر: ۲۷۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱ - 07February 2018

مادران و همسران شهدا نمونه ای از انسان های صالح بر روی زمین هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان امروز (چهارشنبه) در همایش «تبیین نقش زنان در انقلاب اسلامی» با حضور مادران و همسران شهدا و ایثارگران در خرم‌آباد برگزار شد، طس سخنانی اظهار داشت: ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته و شما مادران ضامن امنیت ملت هستید، چرا که نیرو‌های مسلح تربیت یافتگان شما هستند.

وی با اشاره به جمله امام راحل خطاب به مادران که می‌گوید «شما‌ها انسان‌ساز هستید»، افزود: شما مادران، انسان‌ها را رشد می‌دهید و این می‌تواند جامعه‌ای پاک را به ارمغان بیاورد.

ناصرپور گفت: اگر دست سر فرزند گذاشتن و ترغیب نقش سازنده‌ زنان و مادران نبود، امروز شاید این انقلاب رخ نمی‌داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاغ مقدس استان لرستان تصریح کرد: خانواده، عنصر اصلی جامعه است و زن در خانواده عهده‌دار نقش محوری آرامش و آسایش آن است که از عناصر تکمیل کننده امنیت می‌باشد و تأثیرش در جامعه مشهود است.

وی افزود: قدرت تحول اجتماعی و فرهنگی جامعه در دستان مادران قرار دارد و همین امر می‌تواند نوع نگاه در جامعه را تغییر دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاغ مقدس استان لرستان با اشاره به هجمه‌های تبلیغات دشمن، گفت: امروز دشمن به دنبال تضعیف کردن جایگاه خانواده به عنوان عنصر مهم در جامعه است تا بتواند بنیان خانواده را تضعیف و اهداف شوم خود را پیاده کند.

وی در پایان از همسر شهید زنده لرستانی، جانباز ۱۰۰ درصد «سید نورخدا موسوی» به‌عنوان یک زن اسوه یادکرد و گفت: خداوند قدرت عجیبی از تحمل و تحول در وجود «کبری حافظی» قرار داده است که در طی ۱۰ سال مجروحیت «سیدنورخدا» مجاهدت و پرستاری شایسته خود را به اثبات رسانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار