در 2 عمليات ضربتی پليس صورت گرفت؛

کشف 3 تُن و 320 کيلوگرم مواد مخدر در سيستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری 5 قاچاقچی و کشف 3 تُن و 320 کيلوگرم مواد مخدر در 2 عمليات غافلگیرانه پليس خبر داد.
کد خبر: ۲۷۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ - 08February 2018

کشف 3 تُن و 320 کيلوگرم موادمخدر در سيستان و بلوچستانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان‌های  «ایرانشهر» و «نیکشهر» با پشتيبانی اطلاعاتی پليس مبارزه با موادمخدر استان، طی چند روز گذشته از فعاليت يک باند بزرگ باخبر شدند که قصد داشتند به صورت مسلحانه مقادیر زیادی مواد مخدر را از مناطق شرقی به استان‌های مرکزی کشور انتقال دهند.

وی با بيان اينکه اعضای اين باند مسلح در حالی که با 3 دستگاه خودرو اقدام به جا به جايی مواد مخدر می‌کردند، توسط پليس شناسایی شدند، افزود: قاچاقچیان با مشاهده یگان‌های عملياتی پليس با انجام حرکات مخاطره آميز قصد فرار داشتند که با سرعت عمل ماموران متوقف و سرنشينان این خودروها بلافاصله به صورت مسلحانه با ماموران درگير شدند.

سردار قنبری گفت: در اين درگيری مسلحانه که حدود یک ساعت ادامه داشت، پنج قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و سه قبضه سلاح کلاش، 2 قبضه سلاح کلت کمری و 2 تُن و 780 کیلوگرم تریاک کشف شد.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به درگيری مسلحانه ديگری در عملیات ضربتی ماموران پليس شهرستان «مهرستان» با قاچاقچیان، اظهار داشت: پس از رصد چند روزه اعضاي يک باند مسلح موادمخدر، یک دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به اين باند در منطقه «آشار» شناسايی شد.

سردار قنبری افزود: اعضای اين باند مسلح که تصور نمی‌کردند توسط ماموران نيروی انتظامی شناسایی شوند، پس از برخورد با کمين يگان‌های عملياتی و تکاوران پلیس، با آن‌ها درگير شده ولی به خاطر آتش پرحجم ماموران، مجبور به رها کردن خودرو حامل مواد شدند و با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه از صحنه درگیری فرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری این قاچاقچیان، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو، مقدار 540 کيلوگرم تریاک کشف کردند که به صورت ماهرانه‌ای در کف خودرو جاسازی شده بود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بيان اينکه مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با جديت از سوی پليس دنبال می‌شود، به شهروندان توصيه كرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوريت‌های پليسی 110 تماس گرفته و موضوع را به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها