در مراسم بهره‌برداری از مرکز داده سبز مطرح شد؛

امنیت بالا در برابر هکرها مهمترین ویژگی «مرکز داده سبز»/ 10 مزرعه نیروگاهی تا پایان سال 97 راه‌اندازی می‌شود

غلامحسین چایچی نصرتی گفت: مهمترین ویژگی «مرکز داده سبز» امنیت بالا در برابر هکرها و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات آتش‌نشانی است.
کد خبر: ۲۷۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ - 10February 2018

مهمترین ویژگی مرکز داده سبز امنیت بالا در برابر هکرها است/ راه‌اندازی 10 مزرعه نیروگاهی تا پایان سال 97به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «غلامحسین چایچی نصرتی» مدیرعامل بیمه حکمت صبا در مراسم بهره‌برداری از مرکز داده سبز «دوست‌دار محیط زیست» با اشاره به اینکه مرکز داده‌ها مراکز امنی برای ارائه خدمات است، اظهار داشت: مراکز داده قوی از ملزومات یک بانک و شرکت‌ بیمه‌ است.

وی در ادامه با بیان اینکه مهمترین ویژگی مرکز داده سبز حساسیت در برابر هکرها و سطح بالای امنیت در برابر هکرها است، گفت: از جمله ویژگی‌های دیگر این مرکز امنیت بالا، ساختار مستحکم و مجهز بودن به پیشرفته‌ترین تجهیزات آتش‌نشانی است.

چایچی نصرتی افزود: مرکز پشتیبانی در اصفهان راه‌اندازی شده است که در صورت بروز حادثه‌ برای مرکز داده، پشتیبان‌گیری از اطلاعات ظرف مدت پنج دقیقه انجام گرفته و به مرکز اصفهان ارسال می‌شود.

راه‌اندازی 10 مزرعه نیروگاهی تا پایان سال 97

در ادامه این مراسم عباس عسکر زاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان اظهار داشت: یکی از مواردی که باعث متمایز شدن این مرکز داده با دیگر مراکز می‌شود استفاده از پنل‌های خورشیدی است؛ برق این مرکز به صورت مستقیم از پنل‌های خورشیدی تامین می‌شود و مازاد برق تولیدی به شبکه برق تزریق خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف بانک حکمت ایرانیان راه‌اندازی 10 مزرعه نیروگاهی تا پایان سال 97 است، افزود: خوشبختانه با فعالیت‌های انجام شده تا کنون 2 نیروگاه برقی 10 مگاواتی با استفاده از نور خورشید در آباده و اقلید فارس راه‌اندازی شده است.

عسکرزاده افزود: هدف استفاده از پنل‌های خورشیدی رسیدن به نیروگاه‌های 10 مگاواتی در کشور، استفاده از نور خورشید جهت تولید برق خانگی و استفاده از پنل‌های خورشیدی در مجموعه‌های تولیدی در سراسر کشور است.

وی در خاتمه گفت: هزینه راه‌اندازی این مرکز داده 10 میلیارد تومان است و ظرفیت نگهداری اطلاعات پنج تا 10 سازمان بزرگ را دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار