سخنگوی اورژانس کشور:

واژگونی اتوبوس در گچساران 9 کشته بر جای گذاشت/ احتمال افزایش فوتی‌ها

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره واژگونی اتوبوس در مسیر گچساران با 45 مسافر گفت: متاسفانه با توجه به میزان بالای خونریزی داخلی مصدومان احتمال افزایش فوتی‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۲۷۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ - 12February 2018

احتمال افزایش فوتی‌های واژگونی اتوبوس در مسیر گچساران/ ارائه خدمات توسط شش تیم امدادی هلال احمر«شاهین فتحی» معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس در مسیر گچساران، اظهار داشت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دیهوک در استان خراسان رضوی 9 نفر جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 2:52 در محور دیهوک - فردوس رخ داد که شش تیم امدادی هلال احمر از پایگاه‌های دیهوک و بشره به محل حادثه اعزام شدند.

احتمال افزایش فوتی‌ها وجود دارد

«مجتبی خالدی» سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز در مورد وضعیت امدادرسانی به مصدومان این حادثه، با اشاره به وجود 45 مسافر در این اتوبوس گفت‌: در این حادثه 9 نفر از مسافران که خانم بودند در محل حادثه فوت کردند و 36 نفر نیز به دلیل مصدومیت به مراکز درمانی منتقل شدند که 20 نفر از مصدومان به طبس و 16 نفر نیز به فردوس منتقل شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه‌ داد: این حادثه توسط 14 آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک خودروی فرماندهی پوشش داده شد.

وی تاکید کرد: با توجه به میزان بالای خونریزی داخلی مصدومان، احتمال افزایش فوتی‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها