سردار مهری:

قرارگاه ویژه پلیس آغاز به کار کرد

رئیس پلیس راهور ناجا از آغاز به کار قرارگاه ویژه پلیس همزمان با ایام مبارک دهه فجر خبر داد و گفت: این قرارگاه به منظور تامین امنیت سفر در جاده‌ها تا تاریخ ۱۵ فروردین ۹۷ به کار خود ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۲۷۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ - 12February 2018

قرارگاه ویژه پلیس آغاز به کار کردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا در شصت و‌ یکمین جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی (نوروز ۹۷) با اشاره به اینکه هدف این نشست برنامه‌ریزی برای ایجاد امنیت و آرامش در سفرهای نوروزی است، اظهار داشت: مهمترین مسله‌ای که بعد از طرح زمستانی با آن مواجعه هستیم تعطیلات نوروز و برنامه های عبور و مرور در این بخش از سال است.

وی در ادامه افزود: پلیس با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه‌های متولی، قرارگاه ویژه پلیس را در دهه فجر راه اندازی کرد و کار این قرارگاه تا تاریخ ۱۵ فروردین ۹۷ ادامه خواهد داشت.

سردار مهری گفت: باید همه دست به دست هم بدهیم تا رفت و آمد مردم با امنیت و آسایش بیشتری انجام شود و از حوادث رانندگی پیشگیری کنیم.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه یکی از کارها مهم ایجاد شرایط مناسب‌ برای عبور و مرور مسافران است، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید با تقویت تجهیزات و نیروی انسانی سفر را برای مسافران ایمن کنند.

سردار مهری با بیان اینکه در سال ۹۶ افزایش ۱۰ درصدی سفر نوروزی نسبت به سال ۹۵ را داشتیم، گفت: با توجه به اینکه در سال جدید یک میلیون و ۷۰۰ خودرو شماره گذاری شده و همچنین یک میلیون و ۸۰۰ نفر گواهینامه گرفتند قطعا افزایش سفر را در سفرهای عیدانه خواهیم داشت.

سردار مهری افزود: با تو بجهه ورود سامانه بارشی جدید و بارش باران و برف از رانندگان می‌خواهم به قوانین و مقررات رانندگی توجه بیشتری داشته باشند و تجهیزات لازم را همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها