روحانی در نشست مشترک با استانداران:

مردم امروز هم بیش از 98 درصد به جمهوری اسلامی رأی می‌دهند

رئیس‌جمهور گفت: امروز هم اگر از مردم سؤال شود همان بیش از 98 درصدی که آن روز به جمهوری اسلامی رأی دادند، امروز هم رای می‌دهند.
کد خبر: ۲۷۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ - 13February 2018

امروز هم اگر از مردم سؤال شود بیش از ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی رأی می‌دهندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز در نشست مشترک با استانداران سراسر کشور دستور داد از امروز تا پایان سال 97، سهم بیمه کارفرمایی برای هر کارگاهی که در چارچوب طرح تکاپو نیروی کار جذب کند، برعهده دولت خواهد بود.

روحانی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: به نظر من همین امروز هم از ملت ما سوال کنیم که شما استقلال می‌خواهید؟ می‌خواهید خودتان تصمیم‌گیر باشید یا بیگانگان؟ مثل قبل انقلاب در امور کشور مداخله کنند؟ باز هم 98.2 درصد خواهند گفت ما استقلال می‌خواهیم و این آمار تغییر نمی‌کند.

وی ادامه داد: مردم به دنبال آزادی بودند، امروز هم اگر از مردم سوال کنیم که شما آزادی می‌خواهید یا اختناق؟ آزادی می‌خواهید یا استبداد؟ حاکمیت ملی می‌خواهید یا فرد؟ باز هم مردم جوابشان همان است؛ همان بیش از ۹۸ درصدی که آن روز به جمهوری اسلامی رای دادند امروز هم رای می‌دهند.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف همیشه مغتنم است و در شرایط فعلی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در همه استان‌ها، شهرها، بخش‌ها و حتی روستاها بسیار باعظمت بود و نشان داد که مردم مصمم هستند، مسیری که حدود 40 سال پیش شروع کردند را ادامه دهند.

رئیس جمهور گفت: ممکن است مردم در شیوه و نحوه اجرا و برنامه‌ها به اداره امور، انتقاداتی داشته باشند، اما خواهان احترام به فرهنگ ملی و دینی‌شان هستند و هیچ‌کس نمی‌خواهد فساد در جامعه باشد و همه به دنبال مبارزه با فساد هستند و انقلاب اسلامی برای استقلال، آزادی، فرهنگ اسلام و فرهنگ ملی و برای جمهوریت و اسلامیت بود و معتقدند که این مسیر قابل بازگشت نیست و ملت ایران آرمان‌ها و مسیری را که انتخاب کرد، با قدرت ادامه خواهد داد.

روحانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با وحدت و انسجام همه ملت ایران به ثمر نشست، خاطر نشان کرد: امام راحل، مردم ایران و رژیم فاسد و غیرقانونی شاه، قبل از سال 57 نیز حضور داشتند، اما چرا انقلاب در سال 41 یا 42 به پیروزی نرسید. تفاوتی که سال 57 با سال‌های گذشته خود داشت این بود که در این سال، همه مردم به انسجام و آرمان مشترکی دست یافتند و همه آماده فداکاری در راه رسیدن به آن آرمان‌ها و اهداف شدند.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه تا زمانی که وحدت و انسجام در جامعه وجود دارد، انقلاب اسلامی نیز پایدار خواهد ماند، گفت: هیچ قدرت خارجی و هیچ گروه و گروهکی تا زمانی که ملت ایران منسجم هستند، نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و انقلاب پایدار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه وظایف سخت و سنگینی در قبال انقلاب اسلامی، مردم ایران و نظام بر عهده داریم، اظهار داشت: وقتی که براساس قانون اساسی مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده گرفتیم، بار بسیار سنگینی بر دوش‌مان قرار گرفته و باید تلاش خود را انجام دهیم تا این مسئولیت را به درستی به انجام برسانیم.

روحانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: از امروز تا پایان سال 97، سهم بیمه کارفرمایی برای هر کارگاهی که در چارچوب طرح تکاپو نیروی کار جذب کند، برعهده دولت خواهد بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها