استاندار آذربایجان شرقی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده وظیفه شرعی، ملی و قانونی ما است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای ثبت در تاریخ و انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به آینده باید تمام تلاش خود را انجام دهیم و به همین خاطر وظیفه شرعی، ملی و قانونی ما است تا این ارزش‌ها، معنویات، رشادت‌ها و ایثار رزمندگان را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.
کد خبر: ۲۷۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ - 13February 2018

انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده وظیفه شرعی، ملی و قانونی ماست«مجید خدابخش» استاندار آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس آذربایجان شرقی با اشاره به تاریخ پر افتخار ایران در طول سالیان قدیم، اظهار داشت: حیات و زندگی هر ملتی در فرهنگ و تاریخ اوست و آنهایی که در تاریخ خود اثر گذاشته‌اند به آن افتخار میکنند.

وی افزود: تاریخ و گذشته با اقتدار باعث زندگی منظم تر، با دوام تر و با امنیت در حال و آینده می‌شود و این دلیل پیشرفت جوامع است.

خدابخش با اشاره به تاریخ پر صلابت ایران در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس و تاریخ حماسه آفرین آن دوران، موجب عزت، پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی شد و نسل امروز و آیندگان قطعا به این تاریخ افتخار خواهند کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارزش‌های دوران دفاع مقدس در نوع خود بی بدیل و مایه افتخار است، تصریح کرد: برای ثبت در تاریخ و انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به آینده باید تمام تلاش خود را انجام دهیم و به همین خاطر وظیفه شرعی، ملی و قانونی ما است تا این ارزش ها، معنویات، رشادت ها و ایثار رزمندگان را به نسل های آینده منتقل نماییم.

خدابخش با اشاره افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی، متذکر شد: برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به ابزارهای متنوع نیازمندیم که احداث مرکز فرهنگی یکی از اصلی ترین ابزارهای سخت افزاری این کار است و باید از این به بعد، به فکر محتوا و نرم افزار این مرکز باشیم تا بتوانیم به بهترین شکل تاریخ و فرهنگ دفاع مقدس را به نسل فعلی و آیندگان منتقل نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار