جمع‌آوری کتاب‌های درسی در بحرین به دلیل درج نام «خلیج فارس»!

وزارت آموزش و پرورش بحرین ۱۷ هزار نسخه از کتاب آموزش زبان انگلیسی در مدارس این کشور را به دلیل درج نام «خلیج فارس» در آن‌ها جمع‌آوری کرد.
کد خبر: ۲۷۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ - 13February 2018

جمع‌آوری کتاب‌های درسی در بحرین به دلیل درج نام «خلیج فارس»!به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، خبرگزاری بحرین گزارش داد: وزارت آموزش و پرورش بحرین ۱۷ هزار نسخه از کتاب آموزش زبان انگلیسی را پس از آنکه مشخص شد نام «خلیج فارس» در آن درج شده است، جمع‌آوری کرد.

این خبرگزاری به نقل از «فواز الشروقی»، مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای این وزارتخانه نقل کرد: طرف‌های ذی‌ربط در وزارت آموزش و پرورش با مؤسسه‌ای خارجی برای چاپ نقشه‌های مناسب در این کتاب‌ها قرارداد بسته بودند؛ اما پس از انتشار متوجه شدند نام خلیج فارس در کتاب‌ها به چاپ رسیده است.

وی در ادامه افزود: هنگام توزیع کتاب میان دانش آموزان این مسئله روشن شد و به همین دلیل وزارت آموزش و پرورش اقدامات لازم را در این خصوص بکار بست و مؤسسه خارجی مذکور مسئول این اقدام معرفی شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش بحرین در ادامه افزود: این مؤسسه هزینه چاپ دوباره ۱۷ هزار نسخه از این کتاب را پس از تصحیح اشتباه (!) عهده‌دار شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار