رئیس دایره نشر آثار و مشارکت‌های بانوان در دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی توسعه سلامت و نشاط اجتماعی زنان ایثارگر در استان مرکزی

رئیس دایره نشر آثار و مشارکت‌های بانوان در دفاع مقدس استان مرکزی گفت: کارگاه آموزشی توسعه سلامت و نشاط اجتماعی زنان ایثارگر در استان مرکزی با حضور همسران آزاده و ایثارگر استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ - 13February 2018

برگزاری کارگاه آموزشی توسعه سلامت و نشاط اجتماعی زنان ایثارگر در استان مرکزی«فاطمه محمد‌میرزایی» در گفت‌‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه توسعه سلامت و نشاط اجتماعی زنان ایثارگر در استان مرکزی اظهار داشت: مهم‌ترین هدف از برگزاری این کارگاه ارتقای مهارت‌های همسران جانباز و آزاده استان مرکزی در رابطه با توسعه سلامت جسمانی و روانی و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه است.

وی افزود: در این کارگاه که در سالن جلسات جهاد کشاورزی استان مرکزی برگزار شد جمعی از همسران جانبازان بالای هفتاد درصد و همسران آزاده با مهارت‌های جسمانی و روانی توسعه اجتماعی آشنا شدند.

رئیس دایره نشر آثار و مشارکت‌های بانوان در دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: از جمله سرفصل‌های مطرح شده در این کارگاه موضوعات مربوط به توسعه نشاط اجتماعی و حرکات اصلاحی به افراد حاضر آموزش داده شد.

محمدمیرزایی با اشاره به کارگاه آموزشی روانشناسی و مدیریت ارتباط در خانواده های ایثارگر گفت: روز دوم این کارگاه آموزشی که 25 بهمن ماه در سالن جلسات حفظ اثار استان مرکزی برگزار می‌شود با موضوع روانشناسی ارتباطات و مدیریت روابط موثر در خانواده است.

وی ادامه داد: در راستای اهداف این کارگاه‌های آموزشی نیز برنامه‌هایی از جمله دیدار از خانواده های شهدا، زیارت قبور شهدا و برگزاری اردوها نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس دایره نشر آثار و مشارکت‌های بانوان در دفاع مقدس استان مرکزی خاطر‌نشان کرد: در پایان برگزاری این کارگاه‌ها نیز دو جزوه آموزشی در رابطه با موضوعات مطرح شده در کارگاه‌ها به شرکت کنندگان ارائه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار