وصیت‌نامه شهید ناصر معصومی/ هدفم دفاع از اسلام و مملکت است

شهید معصومی در وصیت‌نامه خود آورده است: «هدف من این است که از اسلام و مملکت و ناموس خود دفاع کنم. این کار یک وظیفه دینى و مکتبى است.»
کد خبر: ۲۷۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ - 13February 2018

وصیت‌نامه شهید ناصر معصومی/ هدفم دفاع از اسلام و مملکت است

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «ناصر معصومی» سه شهریور ۱۳۳۹ در روستای دستجه از توابع شهرستان فسا چشم به جهان گشود. وی که برای نبرد با متجاوزان بعثی در جبهه حق علیه باطل حضور یافته بود، ۱۱ بهمن ۱۳۶۲ در منطقه کوشک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالى

با عرض سلام بر پدر و مادرم

مادر جان! من این کاری را که پیش گرفتم با عشق و علاقه‌ی خودم هست. مادر، وظیفه هر شخص مسلمان است که از خودش دفاع کند، از خود دفاع کردن هیچ بلکه بایستى از ناموس خود دفاع کنیم. راهى را که من انتخاب کردم باعث سعادت و خوشبختى من و مردم است.

مادرم هدف من این است که از اسلام و مملکت و ناموس خود دفاع کنم. این کار یک وظیفه دینى و مکتبى است، این هم جزء ایمان خواهد بود و اما وقتى که خودم را معرفى کردم براى سربازى هنوز شاه کثیف و خونخوار و جلاد در ایران بود و بعد که تظاهرات و راهپیمایى شروع شد، من پشیمان شدم که چرا خود را معرفى کردم و اما اینطور که خدا و پیغمبر خواست این شاه جلاد آمریکایى سرنگون شد و بعد فکر کردم و گفتم: باید حتما براى اسلام و مملکت و براى ناموس خود و دیگران خدمت کنم.

مادر جان! حالا هم شما ناراحت نباشید من نمى‌خواهم که خودم را به کشتن دهم؛ مى‌خواهم از شما خواهران و مادران دفاع کنم.

والسلام»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها