برگزاری جلسه ستاد هماهنگی تدفین شهدای گمنام بوستان «والفجر» تهران

جلسه ستاد هماهنگی تشییع و تدفین 3 شهید گمنام بوستان والفجر منطقه 15 تهران برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ - 13February 2018

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی تدفین شهدای گمنام بوستان «والفجر»تهرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از تهران، جلسه ستاد هماهنگی تشییع و تدفین 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس منطقه 15 تهران، امروز با حضور اعضای ستاد در محل شهرداری این منطقه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار «محسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان جامعه اظهار داشت: تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در نقاط مختلف کشور یکی از مهمترین راه‌های انتقال فرهنگ مقاومت و پایداری در سطح جامعه می باشد.

وی با اشاره به اهمیت ساخت و احداث یادمان‌های شهدای گمنام افزود: یادمان‌های شهدای گمنام امروز در هر منطقه و محله‌ای می‌تواند به عنوان قطب فرهنگی منطقه بوده و نقش مهمی در هدایت و تربیت فرهنگی افراد جامعه ایفا کنند.

این مسئول گفت: بر این اساس تشکیل هیئت امنای هر یک از یادمان‌ها جهت برنامه‌ریزی عمرانی و فرهنگی برای آن یادمان از ضروریات امر است.

در ادامه جلسه کمیته‌های شش گانه مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا در این منطقه مشخص شده و شرح وظایف اعضای کمیته ها به آنان اعلام شد.

در انتهای این جلسه نیز حکم انتصاب اعضای هیئت امنای یادمان‌های شهدای گمنام منطقه 15 تهران توسط سردار «محسن شیخی» به آنان اعطاء شد.

خاطرنشان می‌شود، پیکر پاک و مطهر 3 شهید گمنام دفاع مقدس روز سه‌شنبه یکم اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در این منطقه از تهران تشییع و در بوستان والفجر خاکسپاری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار