سردار وحیدی در جمع خبرنگاران:

همه کشورها باید تجاوز جنگنده‌های صهیونیستی به آسمان سوریه را محکوم کنند

رییس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: سوریه با انهدام جنگنده متجاوز صهیونیستی کار بزرگی کرد و دفاع از حریم هوایی حق طبیعی آن کشور است.
کد خبر: ۲۷۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ - 13February 2018

همه کشورها باید تجاوز جنگنده‌های صهیونیستی به آسمان سوریه را محکوم کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «احمد وحیدی» رییس دانشگاه عالی دفاع ملی عصر امروز (سه‌شنبه 24 بهمن) در حاشیه مراسم ترحیم  والده مرتضی مبلغ در جمع خبرنگاران درباره انهدام جت جنگی اف 16 رژیم صهیونیستی توسط سوریه، گفت: ما به دولت، ارتش و مردم سوریه تبریک می‌گوییم، آن‌ها کار بزرگی انجام دادند و دفاع از حریم هوایی حق طبیعی آنان است.

وی افزود: از این به بعد هم روال سوریه بر مقابله با چنین تجاوزهایی است، ضروری بود که همه کشورها این تجاوز آشکار را محکوم می‌کردند، باید این عمل دولت سوریه را تأیید و تشویق می‌کردند؛ ولی متأسفانه حتی برخی کشورهای عربی نیز چنین اقدامی نکرده و عکس‌العملی به این تجاوز رژیم صهیونیستی نشان ندادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره روند شکل‌گیری هیئت عالی نظارت بر حُسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، گفت: این هیئت یک آیین‌نامه دارد و براساس آن، نظارت‌ها را انجام می‌دهیم، اعضای این هیئت انتخاب شده‌اند و در آینده‌ای نزدیک فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند.

سردار وحیدی درباره پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نیز خاطرنشان کرد: دشمنان ما، ملت ایران را نشناخته‌اند و این راهپیمایی نشان داد که همه تحلیل‌های آنان باطل است، ملت در صحنه هستند و پای انقلاب خود ایستاده‌اند و پای انقلاب خود می‌مانند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها