تولیت آستان قدس رضوی:

پاسخ به حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن سخنان جناحی و انتخاباتی نیست

سید ابراهیم رئیسی گفت: پاسخ متناسب به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان سخنان جناحی و انتخاباتی نیست.
کد خبر: ۲۷۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸ - 13February 2018

پاسخ به حضور پرشور مردم در ۲۲بهمن سخنان جناحی و انتخاباتی نیستبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون با اشاره به راهپیمائی ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور حماسی وحدت آفرین و بی سابقه مردم ایران در جشن ملی ۲۲ بهمن امسال پیام نه به مداخله و طمع ورزی خارجی، نه به یأس آفرینی و ناامیدی و نه به کشمکش های سیاسی و تفرقه افکنی های داخلی است.

وی افزود: مردم به فراخوان «همه خواهند آمد» که رهبر حکیم انقلاب سردادند، پرشورتر و مستحکم‌تر از همیشه پاسخ دادند و به صحنه آمدند و فریاد زدند که این لشکر عظیم به عشق رهبر آمده است.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: دیروز روز وفاداری ملت به انقلاب اسلامی بود و امروز که بار دیگر حجت بر مسئولان تمام شده، نوبت ما مسئولان است که برای گره گشایی از معیشت مردم، مبارزه با فساد و هدایت کشور به سوی قله های پیشرفت، اقدام انقلابی کنیم.

رئیسی خاطرنشان کرد: پاسخ متناسب به حضور پرشور مردم که علیرغم گله مندی های به حق آنان از مشکلات انجام شد، دمیدن در آتش تفرقه و بیان سخنان جناحی و انتخاباتی نبوده و نیست.

وی با تاکید بر اینکه قدرشناسی از این حضور پرشور، در گرو مبارزه بی‌امان با فقر و فساد و تبعیض است، ادامه داد: امروز، روز امید آفرینی است که این مهم نه فقط با حرف زدن، بلکه با کار عالمانه و مجاهدانه برای ساختن آینده ایران اسلامی محقق می شود.

نظر شما
پربیننده ها