مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:

زیربنای انقلاب اسلامی ایران، مردمی است/ هیچ کشوری نمی‌تواند به ایران ضربه نظامی وارد کند

سردار خسرو عروجی گفت: زیربنای انقلاب اسلامی ایران مردمی است و مردم خود آن را بنا کرده‎اند.
کد خبر: ۲۷۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ - 13February 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار خسرو عروج در حاشیه یادواره شهدای حوزه قدس پایگاه مقاومت بسیج بروجرد در گفت‎وگویی در این شهرستان اظهار داشت: زیربنای انقلاب اسلامی ایران، مردمی است و مردم خود آن را بنا کرده‎اند.

وی در خصوص پیام حضور بازیربنای انقلاب اسلامی ایران، مردمی است/ هیچ کشوری نمی‌تواند به ایران ضربه نظامی وارد کندشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم‎الله 22 بهمن عنوان کرد: هر زمان که در انقلاب اسلامی تجمعی پیش آید، مردم با انتخاب و اختیار خود پیش‌قدم شده و به میدان می‎آیند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: با توجه به اینکه زیر بنا و هستی انقلاب اسلامی ایران به دست مردم است، تا زمانی که مردم پای انقلاب هستند، اگر همه دنیا به ما حمله کنند، اثری نخواهد داشت.

سردار عروج در پاسخ به سؤالی درباره پاسخ ایران به دخالت‎های غرب در موضع توان موشکی کشورمان تشریح کرد: توان‎های نظامی جمهوری اسلامی ایران نه تنها در حوزه موشکی که در انواع توان‎های تخصصی و کلاسیک مختلف در جنگ‎های نامنظم و منظم برای دنیا مشهود است.

وی تصریح کرد: دشمنان فعلاً تنها روی توان موشکی جمهوری اسلامی ایران دست گذاشته‎اند، در حالی که توان‎های دیگری نیز در کشور وجود دارد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: دنیا هیچ زمان کم‌عقلی نکرده و به جمهوری اسلامی حمله نظامی نمی‎کند، اما حمله‎های سیاسی، اخلاقی و اقتصادی را علیه ما انجام می‎دهند.

سردار عروج ادامه داد: به این ترتیب هیچ کشوری نمی‎تواند، ضربه نظامی آنچنانی به کشور ایران وارد کند، البته بدون شک آن‎ها نمی‎توانند نسبت به پاسخ نامتعارف ما برنامه‎ریزی داشته باشند، بنابراین هیچ‎گاه به ایران حمله نظامی نمی‎کنند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره خوراک فکری و فرهنگی مورد نیاز جامعه آن هم در شرایط شبیخون فرهنگی دشمن، متذکر شد: آن‎هایی که مدعی‎اند اهل انقلاب و دارای دین و دیانت هستند، باید مردم کشور را به شیوه‎های معقول جذب کنند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر ضرورت ایجاد جاذبه در بین اقشار جامعه به ویژه نسل جوان، اظهار کرد: در صورتی که نسبت به انجام این مهم اهتمام نورزیم، دشمن از این فرصت سوءاستفاده می‎کند.

سردار عروج بیان کرد: براین اساس هرکس و در هر جایگاه و مسؤولیتی باید جاذبه داشته باشد،البته دشمنان  نمی‎توانند از زاویه فرهنگی ضربات اساسی به کشور ایران وارد کنند و اگر چنین هم باشد، تلفات آن روبنایی بوده و زیر بنایی نخواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها