ولایتی:

تعامل دانشگاه‌ها نقش موثری در پیشبرد اهداف نظام دارد

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما آمادگی حمایت از طرح‌های دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های کشور را داریم و در این زمینه دانشگاه دولتی و آزاد برای ما تفاوتی ندارد. همیاری بین دانشگاه‌ها یکی از مهمترین موضوعات در پیشبرد اهداف نظام است.
کد خبر: ۲۷۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ - 14February 2018

دانشگاه آزاد باید در تمدن‌سازی بر اساس جهان‌بینی الهی پیشرو باشدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «علی اکبر ولایتی» رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در جمع اساتید بسیجی دانشگاه آزاد با بیان اینکه باید در هر بخشی از علم ما، علوم انسانی با نگاه جهان‌بینی الهی باشد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد می‌تواند و باید در تمدن‌سازی بر اساس جهان‌بینی الهی پیشرو باشد.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته ۱۴ هزار نخبه جذب شده است، گفت: از این تعداد ۶۰ درصد از دانشگاه آزاد و ۴۰ درصد از دانشگاه‌های دولتی هستند که از کار‌های پژوهشی و مقالات آن‌ها حمایت می‌شود.

رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای عالی آموزش، اجازه جذب هیات علمی جداگانه به دانشگاه آزاد داده شده است، بیان کرد: در این راستا به دنبال جذب هیات علمی قوی و انقلابی هستیم.

ولایتی افزود: طبق ابلاغ‌هایی که به واحدهای دانشگاه‌ آزاد در سراسر کشور صورت گرفته است، ۱۰ درصد از بودجه دانشگاه به طرح‌های پژوهشی اختصاص داده شده است.

وی گفت: ما آمادگی حمایت از طرح‌های دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های کشور را داریم و در این زمینه دانشگاه دولتی و آزاد برای ما تفاوتی ندارد. همیاری بین دانشگاه‌ها یکی از مهمترین موضوعات در پیشبرد اهداف نظام است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار