امیر حیدری عنوان کرد؛

خوشایندسازی محیط سربازی به دستور فرمانده معظم کل قوا

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: موظف هستیم محیط سربازی را برای سربازان خوش‌آیندسازی کنیم و این هم بر اساس اوامر فرمانده معظم کل قوا صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۲۷۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ - 14February 2018

وظیفه داریم سربازی را خوشایندسازی کنیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (چهارشنبه 25 بهمن‌ماه) در مراسم دهمین جشنواره جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر (ع) با اشاره به اینکه زیباترین و با قداست‌ترین واژه، واژه «سرباز» است، اظهار داشت: سرباز یک واژه پاک و مقدس است و به کسانی تعلق دارد که آمده‌اند تا جانشان را برای دفاع از میهن فدا کنند؛ سرباز یعنی شخصیتی بی‌توقع که خود را آماده کرده تا با پذیرش هر سختی ملت و کشور در سایه عمل او در آسایش باشند.

وی افزود: بنابر فرامین رهبر معظم انقلاب وظیفه داریم که محیط خدمت را برای شما سربازان خوشایند کنیم، تا سربازان از قرار گرفتن در این محیط احساس لذت داشته و برای بر دوش گرفتن مسئولیت‌های مختلف در آینده آماده شوند؛ اما سربازان هم کاستی‌ها و ناخوشایندی‌ها را که در گوشه و کنار پادگان‌ها می‌بینند به حساب نظام نگذارند؛ بلکه به حساب فرماندهان، افسران و درجه‌داران آن پادگان بگذارند.

امیر حیدری درباره اینکه چرا روز سرباز را به نام حضرت علی اکبر (ع) نام‌گذاری کرده‌اند هم گفت: حضرت علی اکبر (ع) همه هستی خود را در میدان جنگ آورد و جان خود را در راه ولایت فدا کرد؛ لذا سربازان ما هم باید با الگو قرار دادن ایشان، خود را در راه دفاع از اسلام و ولایت قرار دهند و پشت سر حضرت علی اکبر (ع) حرکت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به نقش سربازان وظیفه در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: سربازان دوشادوش فرماندهان در تمامی عملیات‌های دفاع مقدس حضور داشتند ‌و برای برقراری امنیت نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین تاکید کرد: سربازان پشتوانه قوی در تمامی یگان‌های نیروهای مسلح در هر دورانی هستند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار