برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه نیروهای مسلح خراسان رضوی

اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه نیروهای مسلح استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ - 14February 2018

برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه نیروهای مسلح استان خراسان رضویبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، به منظور ارزیابی دانش قرآنی کارکنان نیروهای مسلح استان خراسان رضوی، اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه نیروهای مسلح به میزبانی ارشد عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مستقر در منطقه خراسان و با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی این استان و مسئولین استانی امروز در صنایع شهید کاوه برگزار شد.

در این دوره از مسابقات کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان خراسان رضوی در چهار رشته «تحقیق»، «ترتیل»، «حفظ 5 جزء» و «حفظ 10 جزء» به رقابت نشستند.

در پایان اولین دوره از مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح خراسان رضوی به شرکت­ کنندگانی که در چهار رشته «تحقیق»، «ترتیل»، «حفظ 5 جزء» و «حفظ 10 جزء» بالاترین امتیاز را کسب کرده بودند جوائزی اهدا شد.

در این دوره از مسابقات در رشته «تحقیق» «محمد متقین» از سپاه پاسداران، «فرهاد رمضانی» از نیروی انتظامی، «روح الله بهرام­ زاده» از نیروی انتظامی مقام­های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته «ترتیل» «سعید ثنایی» از سپاه مقام اول، «محمد عچرشاوی» از نیروی انتظامی مقام دوم و «اکبر روکی» از سپاه پاسداران مقام سوم را از آن خود کردند. در رشته «حفظ 5 جزء» «محمدباقر رضا‌زاده» از ارتش جمهوری اسلامی،« مصطفی قاسم­‌زاده» از ارتش جمهوری اسلامی، «محمد حسین‌­زاده» از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مقام­ های اول تا سوم را از آن خود کردند. در رشته «حفظ 10 جزء» «جواد زارع» از ارتش جمهوری اسلامی مقام اول، «مهدی اعیانی» مقام دوم، «جاسم عبیداوی» مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار