فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

راهیان نور تمرین مدیریتی دانشجویان است

سردارسید صادق حسینی با اشاره به ضرورت تقویت اردوهای فرهنگی راهیان نوردانشجویی اظهار داشت: تربیت نسل جوان و هم تراز با انقلاب و شهدای دفاع مقدس یکی از اهداف اصلی برگزاری این اردوها و اعزام‌ها به مناطق عملیاتی است.
کد خبر: ۲۷۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ - 14February 2018

 به گزارش دفاع پرس از ایلام، نشست قرارگاه شهید علم الهدی راهیان نور دانشجویی استان با حضور رؤسا و معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها، مسئول سازمان بسیج دانشجویی، دانشجویان فعال فرهنگی و مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه ها در دفتر فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان برگزار شد.

در این نشست سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به حضور تماشایی و دشمن شکن ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور تماشایی ملت بصیر و دشمن شناس ایران اسلامی در شرایطی که دشمنان برای ضربه زدن به پیکره نظام نقشه ها کشیده بودند، اقدامی انقلابی و عبرت انگیز بود.

وی با اشاره به ضرورت تقویت اردوهای فرهنگی راهیان نور اظهار داشت: تربیت نسل جوان و هم تراز با انقلاب و شهدای دفاع مقدس یکی از اهداف اصلی برگزاری این اردوها و اعزام ها به مناطق عملیاتی است.

سردار حسینی با تقدیر از حمایت دانشگاه ها و آمادگی و استقبال هر ساله آنان از این کار فرهنگی تصریح کرد: نظم وایمنی، استفاده از خودروها و اتوبوس های سالم، توجه به حفاظت و بحث امنیت اعزام ها، کاهش هزینه ها، ارتقاء سطح کیفی اردوهای دانشجوئی و اولویت دادن به بار اولی ها از مهمترین مواردی است که در اعزام ها مورد توجه قرار می گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان اضافه کرد: راهیان نور علاوه بر کار و فعالیتی فرهنگی که در سطح دانشگاه ها و در راستای تقویت مبانی دینی برگزار می شود، با میدان دادن به دانشجویان در این برنامه زمینه برای مدیریت کردن آنان نیز فراهم می شود.

سردار حسینی از پیشنهاد اردوی یک روزه راهیان نور به مناطق عملیاتی استان برای رؤسای دانشگاه ها، معاونان فرهنگی، مسئولان نهاد رهبری، و اساتید بسیجی علاقه مند همراه با خانواده را در اسفند ماه و با محوریت بسیج اساتید استقبال نمود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار